Ilker apaydin - New age clinic

Alla typer av HT-diskussioner som inte rör specifika resultat
Skriv inlägg [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Energion
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

02 Oct 2018, 15:50

Tja.

Finns det någon som känner till denna läkare?
Är han i Klass med de bästa?

Läser runt massa recensioner och läkaren har väldigt bra betyg, dock några få missnöjda om man ska tolka recensionerna ordagrant.
Det jag dock har svårt att hitta är ordentliga bilder på resultat, både vad gäller ärr och själva håret.

Någon som kan hjälpa till i detta?

whyatt
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

05 Oct 2018, 09:49

Jag har endast ytligt kikat på denna kliniken tidigare, och då primärt i samband med att de började posta sina case på detta forum. Vad jag kommer ihåg av min research från tidpunkten (det var 2-3 år sedan typ) var att de ofta plockade ut rätt många grafts och hade skapliga resultat - utifrån de publicerade resultaten...men dokumentationstekniken var jag inte imponerad över - precis som du antyder.

När det gäller "de bästa" så kan vi, utan att ens lämna området rent geografiskt, ställa oss frågan om klinikens resultat ligger i linje med några av de mer namnkunniga lokala konkurrenterna och då ska jag i det här skedet förvisso inte såga New Age Clinic rakt av, men resultatmässigt är jag tveksam till om de tillhör topp-toppen - men jag stänger inga dörrar. Dr. Apaydin har dock själv en snygg sajt med bra info.

För att komma till någon form av slutsats behöver du helt enkelt skicka över ett gäng hårbilder till kliniken på ditt svall eller den du företräder, beskriva hårets karaktärsdrag (färg, tjocklek, form etc) samt be kliniken att skicka tillbaka bildserier eller länkar till, cases där liknande fall har dokumenterats. Ju fler du får, desto bättre. Detta är ett generellt tips som gäller vid kommunikation med ALLA kliniker.

Är du själv intresserad av ett till ingrepp? Om jag inte minns fel så valde du Dr. Keser innan?
18/08/01: MSM - Scute - Curcumin - Rutin - Beta sitosterol - Ashwagandha
2019/01/01: Laserhjälm, krillolja, overnight-serum

Skriv inlägg