HE av Viviere

Förpassar den traditionella peruken till museet!
Skriv inlägg [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
baldbeauty
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

20 Feb 2013, 12:47

hej jag är ny som användare på forumet men har dock läst flera trådar.

har funderat på detta med HE ett tag nu, kör i dagsläget med dermatch och toppik dock har det börjat bli lite för glest upp på huvudet.

har varit i kontakt med CML dem ville ha 11900 för ett år

idag kontakta jag viviere som ville ha 6900, dock är det en HE och inte två som i CMLs fall

är det någon som testat HE från viviere eller vet mer info?

whyatt
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

20 Feb 2013, 14:39

Hej och välkommen hit.

Jag tror kunskaper kring detta märkes HE är mycket låg bland forumets medlemmar, förmodligen knappt någon som hört talas om dem, sure, det kan vara bra HEs ändå men svårt att få reda på hur det ligger till utan att prova själv.

Det bästa du kan göra är att förkovra dig inom ämnet så att du kommer upp på en nivå där du själv kan avgöra vilken HE du tror passar dig bäst.

CML är ett tungt namn som funnits länge, många nöjda kunder (även om det på sistone varit minst en forumsvän som rapporterat ett slarv från en av deras filialer).

Du har inte fått någon fakta om själva "hårdvaran"? Dvs vad det är för en bottenplatta, hårlinje, hur håret är fäst osv?
18/08/01: MSM - Scute - Curcumin - Rutin - Beta sitosterol - Ashwagandha
2019/01/01: Laserhjälm, krillolja, overnight-serum

Skriv inlägg