Instant hair meny CML

Förpassar den traditionella peruken till museet!
Skriv inlägg [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Leakim
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

18 May 2013, 13:01

Har kollat på Carl M Lundh´s sida om ”Instant hair menyer”

Menar de verkligen att ALLT ingår (utprovning ersättningarna, lim, tejp, att de klipper och gör precis allt) för dessa pengar?

Menar alltså om själva "håret" också ingår. Är novis och ny på forumet...

Elan - från 2490kr/mån.

Omni - från 1490kr / mån.

Choice Standard - från 790kr / mån.

Choice Mått - från 990kr / mån.

Cyber - från 790kr / mån.

Vad skiljer mellan dessa HE?

Min ekonomi tillåter nog bara upp till sammanlagt 1000:-/månad. Möjligtvis 1500...

2.500 är helt otänkbart.

Jag kanske är naiv om jag tror att jag ska få allt detta för en så pass hyfsad slant?

Tacksam för svar. Skulle såklart kunna fråga CLM själv men litar mer på er här på forumet! ;-)

whyatt
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

20 May 2013, 00:22

Yes, det bör inkludera även själva HEn.

Om du finner CMLs sortiment intressant bör du ta dig dit på en konsultation för att få känna och klämma lite på deras hårersättningar...för det är viktigt att veta vad man pratar om, via internet kan man visserligen få mkt fakta och hitta alternativa inköpskanaler, men skall man gå runt med en HE dygnet runt bör man först ha hållit i en och allra helst provat i någon vecka innan man slår till, eller avbryter.

De specifika skillnaderna mellan dem kan jag inte, men jag antar att det rör sig om olika bottnar, hårkvalité osv. Som nybörjare kan det vara skönt att få allt fixat, om ekonomin tillåter. CML har ett överlag gott rykte och rätt så "acceptabla priser" om man väger in vad de faktiskt erbjuder. Däremot finns det onlineshoppar som erbjuder HEs med god kvalité till låga priser, men då får man givetvis själv stå för allt arbete. Vissa väljer denna vägen, andra vill betala för bekvämligheten på salong. Välj själv! :D
18/08/01: MSM - Scute - Curcumin - Rutin - Beta sitosterol - Ashwagandha
2019/01/01: Laserhjälm, krillolja, overnight-serum

Leakim

20 May 2013, 13:23

Tack så jättemycket för ditt svar whyatt!

Det får bli ett besök hos dem för att känna på prylarna och kanske prova en standard-mössa :-)

Återkommer med besked ang. priser, bemötande & annat!

Skriv inlägg