Klippte in min HE från Hollywood Lace igår, fundering kring frisyr?

Förpassar den traditionella peruken till museet!
drphil

24 Apr 2014, 11:07

Jag beställde en custom HE från Hollywood Lace för ett tag sedan. Jag tog Super fine Swiss lace som botten. Måste säga att jag blev väldigt positivt överaskad. Färgmatchningen var perfekt. Håret känns finare och mer realistiskt än den förra från CML. Det negativa är att jag valde "right part" hairstyle. Det blev en för kraftig bena som inte går att vinkla spec mkt. Valde också lite för mkt density så den känns lite för tjockt.

Angående hairstyle, vad har ni för erfarenheter av "freestyle" och "right/center Crown"?? På Hollywood Lace sida så finns det endast tecknade bilder på hairstyles, skulle vilja se riktiga foton. Är det någon som kan skicka bild på freestyle eller right/center Crown så skulle det uppskattas.

Vad jag förstått så kan man kamma i alla vinklar med "freestyle" frisyren. Men hur blir det med virvel, känns det naturligt utan den?

Efter första HE för ett år sedan så var jag inte alls övertygad med HE, men nu känns det som att jag är ett steg närmare något jag kommer trivas bra med. Inser att man får testa sig fram till man hittar det man söker.

puffe

26 Jul 2014, 17:07

Längesen man var här inne! Har de senaste 4 åren gått hos CML men funderar nu på att byta till Hollywood lace då CML's inte ser tillräckligt bra ut.

Definera bra kanske folk undrar... Under de här 4 åren så har jag faktiskt fått peekar från folk på jobbet om att jag bär tupée. Det har skett tre gånger men tre gånger för mycket. När det väl har hänt så har jag bara skämtat bort det. Ingen person har rört min hårdel eller så.

Nu till saken hur nöjd är du med din hårdel dragit? Hur ser hårlinjen ut etc?

Skriv inlägg