Borttagning av mikropigmentering, möjligt till 100%

Simulering av rakad hårväxt med pigment
viclar

29 May 2016, 13:51

Hej!

Jag är nyfiken på om det är möjligt att ta bort en mikropigmentering till 100% om man skulle ångra sig?

Har försökt hitta några exempel men hittar endast denna bild:

http://www.smpdebate.com/how-to-reverse-a-scalp-micropigmentation-treatment-by-laser/

Tycker mig kunna se en skugga som är kvar från den gamla hårlinjen?

Enligt HIS Hair Clinic skall det i de felsta fall vara möjligt ta bort allting på endast en session? Men till vilken uträcking undrar jag då, man vill ju inte ha kvar en skugga över huvudet eller fläckar här och där.

Någon som har koll eller alternativt erfarenhet?

Tack på förhand för svar.

steve87

29 May 2016, 16:46

Det undrar jag också. Skulle också vara tacksam om någon har erfarenhet av att ta bort smp och vill dela med sig lite info

HIS-HAIR-SWEDEN

30 May 2016, 19:10

Det går att ta bort det helt med laser och våra färger går bort mycket lättare än tatueringsfärgen. Ljusare färger går bort mycket snabbare. Jag har själv sett kunder i England som har tagit bort den gamla hårlinjen för att få en mer naturlig hårlinje och det gick bra och all färg försvann. Jag har själv haft kunder som har gjort SMP på andra kliniker som inte har gått bra och var då tvungen att ta bort det med laser innan jag gjorde ny SMP åt de. Jag vill fixa fram bilder så ni kan se.
Leader in Scalp Micro Pigmentation (SMP)

steve87

31 May 2016, 11:34

Okej tack för svar HIS. Är det någon som har koll på om det finns någon större aktör inom lasring av tatuering? Gärna runt Mellansverige

HIS-HAIR-SWEDEN

13 Jun 2016, 15:37

Här nedan kan ni kolla på 2 bilder från en kille som gjorde en dålig pigmentering hos en annan klinik och en bild efter laser behandling innan vi gjorde SMP:

HIS-HAIR-SWEDEN

06 Jul 2016, 11:09

Hej,här kan ni hitta länk på en bild på samma kille efter endast en behandling hos oss efter sina laser behandlingar. Han behöver dock mer behandlingar för att nå bästa resultatet.

http://www.forumbilder.se/FADUJ/img-7772

Skriv inlägg