Hur mycket kostar en touch up?

Simulering av rakad hårväxt med pigment
Hikarii

11 Mar 2017, 16:46

Jag är 19 år och tänker göra smp på sommaren runt juni-juli. Jag bor i Malmö och vill boka tid hos HIS i göteborg. Dock ser jag att dom endast erbjuder 2 behandlingar, och om det är så att man måste göra ytterligare fler behandlingar, blir man tvungen och betala 20-25000 igen eller kostar det mindre efter två första behandlingarna. Är det tidigt o boka nu eller ska jag vänta lite? Tacksam om ni svarar frågorna!

HIS-HAIR-SWEDEN

06 Sep 2017, 11:53

Hikarii wrote:
11 Mar 2017, 16:46
Jag är 19 år och tänker göra smp på sommaren runt juni-juli. Jag bor i Malmö och vill boka tid hos HIS i göteborg. Dock ser jag att dom endast erbjuder 2 behandlingar, och om det är så att man måste göra ytterligare fler behandlingar, blir man tvungen och betala 20-25000 igen eller kostar det mindre efter två första behandlingarna. Är det tidigt o boka nu eller ska jag vänta lite? Tacksam om ni svarar frågorna!
Hej,

Du behöver inte betala det summan för en tredje behandling. Du får ett pris från oss alltid för 3 behandlingar som oftast krävs för att få ett bra resultat. Alla behandlingar efter den tredje räknas som en touch up och kostar 2000 Kr/timme och som normalt tar 1 timme. Vill du ha ett exakt pris ta kontakt med oss genom att skicka bilder. Du kan skicka e-post till sweden@hishairclinic.com

Mvh
Leader in Scalp Micro Pigmentation (SMP)

Skriv inlägg