Bedövad och ont i prostata

Orolig? Ventilera dina erfarenheter och tankar här..
rewind

18 Apr 2014, 12:05

Har nu tagit finas 0.25mg/dag i 10 dagar, och har från dag två känt mig "bedövad" i vad jag tror är prostatan och har konstant lite ont i det området och ner mot kulorna.

Är ingen hög smärta och kan till och med glömma bort den ibland, varierar lite hur mycket jag känner av det. Men det man känner av är tillräckligt att irritera sig på.

När ni började äta finas kände ni av samma sak och gav det med sig efter ett tag?

Kan man förvänta sig att det blir bättre/sämre eller att det förblir oförändrat så länge man äter finas?

dranter

18 Apr 2014, 22:00

rewind wrote: Har nu tagit finas 0.25mg/dag i 10 dagar, och har från dag två känt mig "bedövad" i vad jag tror är prostatan och har konstant lite ont i det området och ner mot kulorna.

Är ingen hög smärta och kan till och med glömma bort den ibland, varierar lite hur mycket jag känner av det. Men det man känner av är tillräckligt att irritera sig på.

När ni började äta finas kände ni av samma sak och gav det med sig efter ett tag?

Kan man förvänta sig att det blir bättre/sämre eller att det förblir oförändrat så länge man äter finas?

När jag kom upp i fulldos av propecia (1mg) så fick jag smärta i vänstra testikeln. Det gick över efter ett tag dock. Nu när jag ligger på dubbel dos så kommer testikelsmärtan till och från varje dag och verkar inte vilja ge sig heller.
¤FUE 1500 grafts flyttade till kronan

¤Propecia 2mg/dag

¤Minoxidil 5% 1ggr/dagligen

¤Revita, dagligen

¤Hårkontroll

cm

11 Aug 2014, 17:39

Intressant för jag fick samma känningar efter ha tagit 0,25 mg finas i tre dagar. Idag känns det normalt igen. Känns ju märkligt att få biverkningar med den blygsamma doseringen. Mellan 204-2007 så åt jag 1,25 mg/dag men då kände jag inte av det på samma sätt. Åldern börjar nog ta ut sin rätt.:-)

Skriv inlägg