shed?

Orolig? Ventilera dina erfarenheter och tankar här..
Anonymia

24 Jul 2015, 16:52

Hej! Jag har skrivit om mitt håravfall förr (som antagligen beror på pcos men ingen läkare har fastställt något) åter numera östrogenpreparat och har inte alls testosterondominans.

För 2,5 månader sedan började jag även använda keto, s5 cream och rogaine som ett "sista försök" nu när jag ändå äter östrogen och rogaine inte gjort någon skillnad vid tidigare försök för länge sedan.

efter två-tre veckor (fortsätter än) så började jag tappa obskyra mängder, alltså, säg 400-500hårstrån om dagen, dock merparten hårstrån som såg ut att inte ha växt på ett tag och riktigt grova sådana (färgar håret med naturfärg tillräckligt ofta för att kunna avgöra villka hårsäckar som är aktiva).

Nästan alla hårsäckar saknar utväxt och har en litenliten vit hård knopp längst ut (hårsäck med talg?) Är det här något bra? finns det en stor risk att jag bara kommer tappa hår och att de inte växer ut igen, eller växer ut som minifjun? Kan jag tappa enbart på grund av at jag har fått lite ökad klåda?

Satte i samma vända in lite hårextensions för att palla smällen och mängden hår som sitter fast i dessa är enligt frisören det tiodubbla mot vad som är normalt..även för någon med håravfall.

Input? Hjälp?

Skriv inlägg