Start av finasterid frågor, eran upplevelse!

Bevisat effektiva i kampen mot håravfall
Rakso

03 Nov 2016, 17:39

Tjenare!

Är en kille på 21 år som har upplevt en del hårförlust. Har bestämt mig för att gå på finasterid (propecia) då jag har bra med hår kvar, lite tunnare vid vikarna endast. Gör detta då det kan köpa mig några år av att vänja mig med tanken att tillslut rocka flinten, dock lite för tidigt än tycker jag.

Nu till det som är problemet för alla med finasterid, bieffetkerna... Har absolut gjort min research och vill fortfarande ge det en chans, får jag dessa bieffekter så hoppar jag av. Jag menar läkarna säger att det är 2-4% som upplever dessa negativa effekter, men googlar man så verkar ju verkligen alla få erektionsproblem och så vidare, vissa får till och med permanenta problem, vilket verkligen är skrämmande.

Nu till min fråga till er som är mer erfarna med detta, Fick ni bieffekter? permanenta? Jag ber er så mycket, dela med er om det negativa ni upplevt med finasterid, eller om ni bara har upplevt bra saker? Lägg också gärna en kommentar om min idé att börja och sen hoppa av är dålig om jag upplever problem också.

Tack för mig!

Skriv inlägg