Min morfar har ?tit Proscar (5mg finas.) i ca. 20 ?r.

Bevisat effektiva i kampen mot håravfall
aroxx

28 Apr 2017, 12:34

Fick reda p? detta n?r vi skulle ha en familjemiddag hemma hos mina f?r?ldrar. Sj?lvklart blev min morfar v?ldigt intressant denna kv?ll d? jag sj?lv b?rjade med propecia f?r drygt 2-3 veckor sen.

Mitt velande kring att b?rja med medicinen va sj?lvklart alla hemska historier man l?st om p? n?tet.

Under kv?llen ber?ttade jag f?r min morfar om alla biverkningar jag l?st om p? n?tet och jag fr?gade d? sj?lvklart honom om han k?nt n?gonting under alla dessa ?r. Han visste inte vad det fanns f?r biverkningar s? jag n?mnde n?gra f?r honom:

nedsatt lust till sex

sv?rt att f? erektion

brain fog (hj?rndimma)

depression

testikelsm?rta

Hans svar gjorde mig v?ldigt glad: "Hahah nej du det ?r absolut inget som har drabbat mig allfall" Mindre roligt svar (men ?nd? "bra") "Jag ?r fortfarande sexuellt aktiv" haha,

V?rt att n?mna ?r att han ?r 90 ?r gammal och har ett fantastiskt h?r f?r sin ?lder.

Hela kalufsen ?r kvar men det ?r sj?lvklart vitt.

N?r jag ber?ttade om att jag tog en variant som va svagare f?r att inte forts?tta tappa h?r som ?r p? 1 mg ist?llet f?r 5 mg s? svara han "ja d? ?r det ju inte s? konstigt att allt mitt h?r ?r kvar" -

T?nkte att jag ville dela med mig av en positiv historia ang?ende finasterid d? dem flesta postar om det d?liga,

B?rjade som skrivet h?gre upp med propecia f?r 2-3 v sen och kommer sj?lvklart rapportera och sl?nga upp bilder n?r det blir dags. (kanske f?r tag i n?gon bild p? min morfars h?r ocks?)

M? v?l!

raptor

29 Apr 2017, 09:28

Hur ser hans h?r ut :)

Skriv inlägg