Medica Klinik

Nöjd? Missnöjd? Dela med dig av dina erfarenheter.
kalle1911

22 Mar 2012, 20:37

Hej

Ville bara dela med mig av mina erfarenheter av Medica Klinik. Trots vad andra har skrivit innan så märkte jag att det är en ny doktor som jobbar där. Första intrycket var att han vet vad han gör och tror på en metod som faktiskt fungerar.

Så jag kan gott rekommendera denna klinik igen.

/Karl

mmbap

22 Mar 2012, 23:26

så patetiskt egentligen

Gubter_87

22 Mar 2012, 23:30

otroligt...

whyatt

23 Mar 2012, 09:04

kalle1911 wrote: Ville bara dela med mig av mina erfarenheter av Medica Klinik.

Det är du varmt välkommen att göra.

kalle1911 wrote: Trots vad andra har skrivit innan så märkte jag att det är en ny doktor som jobbar där.

Har någon skrivit att de inte skulle ha en ny läkare? Låter osannolikt.

kalle1911 wrote: Första intrycket var att han vet vad han gör och tror på en metod som faktiskt fungerar.

Ojdå, det låter som en rutinerad herre med många HTs innanför västen. Du uppfattade inget namn när du va där?

kalle1911 wrote: Så jag kan gott rekommendera denna klinik igen.

Det får stå för dig. Jag är beredd att ändra min nuvarande uppfattning i frågan om kliniken presenterar en ny hemsida, detaljerad information om verksamheten med tydliga patientcases osv. Tills det händer är kliniken i fråga helt ointressant för min del.
2017-08-06: Scute - Curcumin - TransResveratrol - Rutin - Ashwagandha m.m.

Wolfcastle

23 Mar 2012, 10:20

Gubter_87 wrote: otroligt...

mmbap wrote: så patetiskt egentligen

- Lägger man ihop era inlägg så är det precis det jag också känner: Otroligt patetiskt. :)

lampan67

16 Apr 2012, 03:03

Jag var där nyligen för min andra operation och jag håller med kalle1911, väldigt trevlig personal måste jag säga.

kalle1911 wrote: Trots vad andra har skrivit innan så märkte jag att det är en ny doktor som jobbar där.

Med den nya läkaren så antar jag att du menar Dr. Thomas Ribohn. Han driver nu kliniken sen ett tag tillbaka och utförde även min operation.

whyatt wrote: Jag är beredd att ändra min nuvarande uppfattning i frågan om kliniken presenterar en ny hemsida, detaljerad information om verksamheten med tydliga patientcases osv. Tills det händer är kliniken i fråga helt ointressant för min del.

De har för övrigt en ny hemsida som ser mycket bättre ut än den gamla. Medica Klinik

mvh

lampan

whyatt

16 Apr 2012, 09:53

lampan, välkommen hit!

väldigt trevlig personal måste jag säga.

Positivt att de verkar uppfylla detta kriteriet, men trevlig personal är väl lite av ett minimumkrav och inget man kan "rida" på?

Vad beträffar de riktigt avgörande parametrarna (som inte alltid uppfylls i den här branschen) så som resultat och rykte, startar givetvis Medica från scratch i och med att de, av okänd anledning, byter läkare. Kanske är detta bra då kliniken historiskt inte direkt utmärkt sig i positiv bemärkelse.

De har för övrigt en ny hemsida som ser mycket bättre ut än den gamla.

Det är 2012, kan inte påstå att hemsidan håller måttet. Tanken är att den skall attrahera människor att lägga ca 30 000 kronor och uppåt + risken kirurgi medför och då kan det inte se ut som något en lågstadieelev slängt ihop under matrasten.

Men visst skall kliniken få en chans att presentera sig och visa upp sina resultat, kalle och lampan kanske vill föregå med gott exempel och visa upp sina ingrepp?
2017-08-06: Scute - Curcumin - TransResveratrol - Rutin - Ashwagandha m.m.

Skriv inlägg