Funderingar på Klinik

Nöjd? Missnöjd? Dela med dig av dina erfarenheter.
jobbigt1981

12 Mar 2013, 20:13

Har kommit till ett stadie jag fått nog.jag fxar inte att va tunnhårig.har varit i kontakt med 2 av dom större på svenska marknaden.en större operation va nödvändig.

det lutar åt strip metoden.här i sverige.

jag blir lite yr av snacket av bra och dåligt argumenten mot vissa företag.

Har du som läser detta erfarenheter?

Tips på svensk Klinik?

Tack på förhand

Energion

13 Mar 2013, 02:30

vore bara dumt att göra detta här hemma... kolla runt på nätet kring aktörer utomlands.. har ej erfarenhet av ht, ska dock göra en snart har ja bestämt mig för.. vad jag dock har erfarenhet av är trådar på lookgood som kan sammanfattas till att man inte ska göra en ht i sverige.. god natt!

sparrow

05 Apr 2013, 16:41

En större operation, vad har de svenska klinikerna sagt att det rör sig om? NHC, om du har varit i kontakt med dem, de kallar 2000 grafts för en stor strip. 2000 grafts är en liten operation. Det ska man vara medveten om. Det kan i bästa fall täcka ett mindre håravfall i ganska små vikar.

Att bli yr av snacket om vilka klinker som rekommenderas förstår jag. Men det är inte ett argument för att välja bort de bättre klinikerna - där du får ut mer och många gånger ett bättre resultat för mindre pengar. Klinikerna i Sverige tar ut höga priser men kirurgerna är inte alls så kompetenta som man kan tro av priset. Om du vill göra en strip och inte är priskänslig och vill vara säker på att komma till en bra kirurg, så är nog BHR det säkraste kortet. Omvittnat skicklig kirurg. BHR har även en ytterligare kirurg, där priserna är lägre. Han ska också vara bra. Sedan finns klinikerna i Turkiet. Men om det handlar om en strip, så är det nog ändå BHR.

Mycket är beroende på vilka förväntningar du har på resultat

Jag kan inte med gott samvete tipsa om någon svensk klinik.

Skriv inlägg