Dr. Beatriz Söderberg

Nöjd? Missnöjd? Dela med dig av dina erfarenheter.
experior

25 Feb 2016, 20:57

Tänkte bara dela med mig av mitt missnöje med Dr. Beatriz Söderberg.

Har inte blivit opererad av henne, men däremot varit på konsultation. Tog ledigt från jobbet och åkte ca 20 mil enkel väg för att träffa henne. När jag väl sitter i väntrummet får jag vänta 20 minuter på en försenad Beatriz. Ingen direkt fara med det, är ju mänskligt att komma försent ibland.

När vi är klar med konsultationen så säger hon att det kommer kosta 60k och när jag frågar om när operation blir av så sa hon att hon skulle kolla upp det, men max två månader, men hon skulle höra av sig i veckan. Fine.

Hon ger råd om minoxidil tills dess, och jag säger att jag använder Rogaine och frågar om det är samma sak. Det visste hon inte (är väl A och O att vara införstådd om vad Rogaine är ifall man gör HT kan jag tycka), aja.

Betalar 500kr och åker hem.

Veckan går, månaden går. Fortfarande inget svar från Beatriz. Efter 1.5 månad hör jag av mig och frågar hur fan det går, får som svar att "till veckan får jag nog svar". Veckan gick. En månad gick.

Och än idag har fortfarande inte fått svar. Var på konsultation i oktober.

Nu vill jag inte ens bli opererad av henne något mer eftersom jag anser henne vara oseriös, så ingen fara skedd.

Synd bara att man slösade 500kr+500kr bensin och en semesterdag på absolut ingenting.

Så ifall det är någon som funderar på en HT hos Beatriz Söderberg så lägg eran tid och pengar på något vettigare.

Mvh

Tunnare

26 Feb 2016, 20:04

Skit i att göra HT i Sverige.. Kommer bli väldigt mycket bättre utomlands

Skriv inlägg