Matthew McConaughey

Vissa döljer. Andra inte.
JustMe-N-MyHair

01 Apr 2013, 11:36

Troligtvis en densepacking, och han kan kräma ut mycket grafts, han har ju ett svall som ett lejon... Sen knaprar han garanterat propecia, det är mycket vanligare i USA, mer än hälften av vita medelåldersmän går på det där, true story.

Ted

02 Apr 2013, 01:10

JustMe-N-MyHair wrote: Troligtvis en densepacking, och han kan kräma ut mycket grafts, han har ju ett svall som ett lejon... Sen knaprar han garanterat propecia, det är mycket vanligare i USA, mer än hälften av vita medelåldersmän går på det där, true story.

källa tack
Kirkelands minox 5% mars 2007 - 12 feb 2010. Rogaine Foam 12 feb - 25 maj 2010 därefter Kirkelands minox 5% igen

Finasterid 1,25 mg sedan juni 2009, 0,625 mg sedan 20 mars 2011, avslutat 27 juni. Regenepure NT 20 aug 2011

Panto3 sedan 1 dec 2009, MSM sedan 5 jan 2010

Lazerfish och Keto 7 juni 2010, Tretinoin 7 okt 2010 - 8 sept 2011

Omega 3 4 jan 2011 till 10 feb 2015, TRX2 14 april 2011

MiltonFriedman

13 Apr 2014, 22:47

MM är ett stort mysterium, likaså Bradley Cooper.

Jag förstår inte hur dessa herrar kan ha så fantastiskt hår när det är tydligt att de lidit av håravfall tidigare.

Foto på Bradley Cooper:

Hårfighter

15 Apr 2014, 17:05

Ja att MM är ett stort mysterium håller jag med om, ser sjukt bra ut iaf.

Hänger med så gott det går i hårvärlden, men att Bradley Cooper lidit av håravfall har jag dock helt missat. Har du någon bild där det syns klart och tydligt att han lider av håravfall?

Pelle=Krakow

11 May 2014, 13:05

Hårfighter wrote: Ja att MM är ett stort mysterium håller jag med om, ser sjukt bra ut iaf.

Hänger med så gott det går i hårvärlden, men att Bradley Cooper lidit av håravfall har jag dock helt missat. Har du någon bild där det syns klart och tydligt att han lider av håravfall?

Bradley Cooper har HE precis som MM, troligtvis samma salong som gjort båda

http://dlisted.com/2013/01/09/not-look-bradley-coopers-middle-parted-hair/

http://www.hairstylechannel.com/style/bradley-cooper-short-messy-hairstyle

Finns en close up på hans HE i denna tråden

http://www.hairrestorationnetwork.com/eve/164104-celebrities-have-had-hair-transplant.html

Hårfighter

12 May 2014, 00:32

Ok Pelle Krakow.

Tack för info.

Tycker dock att det är konstigt att det inte uppmärksammats mer, dessa herrar är ju ändå guldkorn för skvallerpressen. Mer och bättre info bör finnas än det i denna tråd.

Har inget annat att säga än att det ser ju riktigt bra ut iaf.

Pelle=Krakow

16 May 2014, 10:49

Hårfighter wrote: Ok Pelle Krakow.

Tack för info.

Tycker dock att det är konstigt att det inte uppmärksammats mer, dessa herrar är ju ändå guldkorn för skvallerpressen. Mer och bättre info bör finnas än det i denna tråd.

Har inget annat att säga än att det ser ju riktigt bra ut iaf.

Ofta vet ju pressen om det men väljer inte att skriva om det lika lite som dom skriver att någon är homosexuell trots att alla vet om det.

Ett exempel är Micael Bindefeldt som alla vet är bög, trots det kan du aldrig läsa om det i media.

Att skriva att George Cloney,McConaughey, Cooper, Pierce Brosnan och alla andra hunkar från Hollywood egentligen har HE eller peruk skadar ju inte bara personernas image utan även alla runt omkring som tjänar pengar på deras stjärnstatus som skvallertidningar,filmbolag,reklamföretag etc etc

Sen är ju frågan vem som bryr sig så länge det ser bra ut förutom oss hårskadade

Personligen känner jag bara två personer som har HE och hade inte deras närmaste försagt sig på olika sätt så hade jag aldrig fattat det själv, det enda jag reagerat på är att båda haft samma frisyr i över 10 år och nästan alltid samma längd och att de aldrig åker på solsemester till varmare länder som sydeuropa eller Thailand eller badar i havet, envisas med att alltid bad i pool om man skall bada överhuvudtaget.

Dejtade en tjej ett tag vars föräldrar ägde en hårsalong och hon berättade att jag visste eller ytligt kände minst 10 personer som har HE utan att ens veta om det och att det är vanligare än man tror. Jag har lagt många timmar på att fundera på vilka hon syftade på men kom aldrig fram till vilka dessa personer är, så man får väl säga att moderna HR ser bra ut och svåra att upptäcka för ett otränat öga.

Tydligen har flera svenska kändisar HE, vissa riktigt bra och andra mindre bra

Enligt henne har följande svenska kändisar haft eller har HE

Thomas Ledin

Mikael Persbrandt

Janne Josefsson

Carl Bildt

Peter Eriksson miljöpartiet

Per Gessle

Thomas Bodström

och många många mer inom media,politik och nöjesvärlden

Givetvis är det inget man kan var 100 % säker på, det vet ju bara de själva och deras närmaste men vissa tecken kan man ju alltid leta efter men vi kan nog sammanfatta att det inte är så lätt att klura ut med tanke på att dagens HE ser riktigt naturliga ut, i vissa fall tycker jag det är ganska uppenbart som tex Josefsson och Gessle

Hårfighter

16 May 2014, 14:06

Ursäkta språket men nu är det ju en jävla skillnad mellan sexuella läggningar och ämnen som diskuterats i tråden. Det går liksom inte att jämföra på något sätt på något plan.

Sen så skriver du att alla vet att Micael Bindefeldt är homosexuell, då försvinner ju därmed nyhetsvärdet på det hela.

Sen att vara öppen med en sak tar ju också bort en stor del av ett nyhetsvärde, därav lite skriverier ibland om olika saker.

Skvallertidningar och nöjestidningar har ju inte direkt ryktet att bry sig särskilt mycket om vilka som drabbas av deras publiceringar, så det köper inte jag direkt heller.

Då utseendet hos folk alltid har fascinerat skvallerpressen så tror jag helt enkelt att i många fall så finns det inga bevis för vad som har gjort om det ens har gjorts något.

Hade Clooney bevisligen haft peruk så tvekar jag inte en sekund på att pressen i Hollywood hade gottat sig i det, är min personliga åsikt iaf.

Pelle=Krakow

24 May 2014, 13:14

Hårfighter wrote: Ursäkta språket men nu är det ju en jävla skillnad mellan sexuella läggningar och ämnen som diskuterats i tråden. Det går liksom inte att jämföra på något sätt på något plan.

Sen så skriver du att alla vet att Micael Bindefeldt är homosexuell, då försvinner ju därmed nyhetsvärdet på det hela.

Sen att vara öppen med en sak tar ju också bort en stor del av ett nyhetsvärde, därav lite skriverier ibland om olika saker.

Skvallertidningar och nöjestidningar har ju inte direkt ryktet att bry sig särskilt mycket om vilka som drabbas av deras publiceringar, så det köper inte jag direkt heller.

Då utseendet hos folk alltid har fascinerat skvallerpressen så tror jag helt enkelt att i många fall så finns det inga bevis för vad som har gjort om det ens har gjorts något.

Hade Clooney bevisligen haft peruk så tvekar jag inte en sekund på att pressen i Hollywood hade gottat sig i det, är min personliga åsikt iaf.

Jo det går att jämföra eftersom skvallertidningar har vissa gränser och etiks alinjer även om det verkar sanslöst.

Att George Clooney har en HE är allmänt känt i Hollywood, precis som Affleck och Burt Reynolds

Ska dig en egen uppfattning genom att googla George Clooney + wig eller hairpiece

http://www.youtube.com/watch?v=2DNMrwOuf4k

I denna tråden kan du följa hur han gått från ett V formad hårlinje till en fyllig och rak hårlinje på ett par år

http://www.hairsite.com/hair-loss/board_entry-id-30223-da-DESC-page-0-order-last_answer-descasc-DESC-category-8.html

mindre bra HE i unga år

http://trueslant.com/johnsellers/files/2009/09/clooney.jpg

whyatt

26 May 2014, 09:26

Ett faktum som ofta glöms bort när man diskuterar skådisars hår är att hårstil, färg, frisyr osv mycket väl kan modifieras till en inspelning, film så väl som tv-serie. Hur det föreligger i fallet G.C. vet jag inte.

Om Clooney bär HE, vilket viss bevisning tyder på, så har han förmodligen världens mest realistiska system: http://www.biosstars.us/wp-content/uploads/2013/08/GEORGE-CLOONEY.jpg :D

Dock kan ju fotot vara manipulerat, typ ev. HE-kant bortsuddad, what do I know :P

Affleck och i synnerhet B.R. är helt uppenbart HE.
2017-08-06: Scute - Curcumin - TransResveratrol - Rutin - Ashwagandha m.m.

fjunet

29 May 2014, 15:41

och christian bale har också HE, han är ju flint i filmen american hustler -_- bilder från filmer/serier kan man inte kolla på, allt kan vara modifierat för att passa den person man ska gestalta.

MiltonFriedman

29 May 2014, 19:20

fjunet wrote: och christian bale har också HE, han är ju flint i filmen american hustler -_- bilder från filmer/serier kan man inte kolla på, allt kan vara modifierat för att passa den person man ska gestalta.

Även om man aldrig kan veta säkert så pekar allt på han bär peruk i den filmen. Han har gjort det tidigare i "The Fighter" när han skulle föreställa en sliten knarkare.

Christian Bales hår är nog autentiskt. Riktigt bra gener.

whyatt

02 Jun 2014, 09:07

Bale är förmodligen modifierat kal i AH, för att matcha karaktärens drag.
2017-08-06: Scute - Curcumin - TransResveratrol - Rutin - Ashwagandha m.m.

Skriv inlägg