Alla befintliga användare har fått ett mail med nytt lösenord - Inte fått något? Titta då i ditt spamfilter! Om du saknar lösenord men vill få igång ditt gamla konto, maila red@lookgood.se så försöker vi lösa det manuellt. I annat fall, regga ett nytt konto, verifiera kontot via länken som kommer till din e-post och voila, färdig! :D

HE = farligt?

Förpassar den traditionella peruken till museet!
Gojja

15 Apr 2017, 04:03

Hej!

Efter en tids användning av HE har nu tanken slagit mig om hur bra det egentligen är i längden.

Materialen till plattan består av olika typer av plaster, osäker vilken typ lace består av men någon form av syntet och skin är gjord av PU. Dessa plaster har en möjlighet att 'läcka' giftiga kemikalier som i värsta fall kan vara cancerogena och hur bra är det då att ha dessa i direkt kontakt med huden under så lång tid som x antal veckor? Är det någon som har mer ingående information gällande detta?

Vad jag tror är det många många år fram, om det ens kommer bli verklighet, att kunna få tillbaka det hår en HE kan ge därav är detta en väldigt intressant fråga tycker jag.

Tacksam för svar!

Skriv inlägg