lokalt = bra?

Förpassar den traditionella peruken till museet!
composer

10 Jan 2017, 05:02

Hallåjjj!

Jag tänkte göra slag av saken å kolla intresset för hur många här som skulle uppskatta en svensk sida som säljer ersättningar till ett pris förhoppningsvis bättre än vad ni betalar idag. Även produkter som är väl beprövade utav mig och kanske en skara utvalda svenskar som är rutinerade på området.

Finns behovet?
Skriv en tumme upp eller något så man kan få en bild utav hur många som skulle uppskatta det. Det lär krävas lite pill med bolag osv för att få det att fungera.
(om det strider emot forum-regler Whyatt så får du ta bort. men jag anser att det kanske är dags att få till något lokalt på denna fronten och behöver se hur många vi är egentligen).

Må väl kära vänner! :)

adamandersson

27 Jan 2017, 14:12

Jag tror absolut det kan vara en bra idé! Verkar som att det finns ruskiga marginaler annars i den här branschen.

Men kan du även tänka dig att göra livekonsultationer osv vid första besöket?

För det hade jag behövt.

composer

31 Jan 2017, 03:44

Hej Adam.

Att utföra livekonsultationer kan bli knepigt pga location. Jag ska fila på hur det ska lösas då jag vet att man gärna tar hjälp första gången.

Billigaste priserna idag jag hittar från duktiga leverantörer är tex hollywoodlace där en ersättning går på 199 dollar + 60 dollar porto. Omkring 2.500sek styck. Om jag gjort mina kalkyler rätt med importavgifter, moms och skatter så bör jag kunna sälja ersättningarna för en bit under 2k styck. Dvs långt under halva Cml och dessutom lägre än vad man betalar med porto ifrån något utav dom kända amerikanska. Efter snart 8 år som användare har jag fått ett bra kontaktnät och jag anser att svenska och skandinaviska priserna måste pressas. Människor mår dåligt pga sitt håravfall och för 5.000 per ersättning är det inte många som har råd. Jag får se inom kort hur mycket jag behöver bekosta, köpa in, webshop osv för och se om det är värt allt hussle. Om inte annat, för att pressa ner priserna på detta fantastiska alternativ till transplantation. Stay tuned! :)

fukhair

05 Mar 2017, 11:42

Mycket intresserad

mroc

21 Mar 2017, 19:38

Är också intresserad

rava11

23 Aug 2017, 12:29

är också intresserad .

Har du dragit igång din verksamhet än ?

Skriv inlägg