Vet någon var man kan köpa DermMatch billigt?

Stort utbud, men långt ifrån allt hjälper..
Zetsubou

21 Sep 2016, 16:37

Jag håller på och kollar efter både DermMatch och Toppik. Det är dyrt på DermMatch egna hemsida, och jag har tidigare fått betala dyra tullavgifter när jag beställt därifrån. Jag kollade lite snabbt på amerikanska Amazon, men där var det precis samma pris. På brittiska Amazon är det billigare, men de levererar inte till Sverige. :( Det finns också nån svensk hårvårdssida, men de verkar ha slutat sälja DermMatch.

När det gäller Toppik verkar det som att man kan beställa det från amazon.co.uk. Men jag skulle gärna beställa båda produkterna från samma plats om möjligt.
Minoxidil 20mg/ml, 2ggr/dag

Kristinalar

02 Apr 2017, 20:55

Letar efter med!

Zetsubou

15 Oct 2017, 19:24

Hej igen! Nu behöver jag beställa Dermmatch igen, och hittade en europeisk sida (kan ha beställt härifrån tidigare, jag kommer inte ihåg, och en svensk sida. Det är billigare på den svenska sidan, men jag är inte helt hundra när det gäller den här sidan..... Finns det nån här som har beställt från hairback.eu nån gång? Hur gick det?

whyatt

17 Oct 2017, 10:23

Har själv ingen erfarenhet av den sajten du hänvisar till, men som alternativ till DM kan denna testas:
https://www.nanogen.co.uk/aquamatch-wat ... ealer.html

Bäst resultat tkr jag Dermmatch eller Aquamatch gör i kombination med typ Toppik. Föregå detta moment med Toppik Hair Fattener eller en bra volymmousse...får håret att se påtagligt mer voluminöst ut och är en bra primer för att sen tillföra fibrer/skalpsmink :)
2017-08-06: Scute - Curcumin - TransResveratrol - Rutin - Ashwagandha m.m.

Zetsubou

25 Oct 2017, 22:02

Tack, men jag använder inte Toppik ihop med Dermmatch, för jag kan få till bra resultat med bara Dermmatch (fast det går åt ganska mycket). Toppik är för ineffektivt på mig. Jag fattar inte hur den där Aquamatch funkar. :? I en av recensionerna stod det att man använder nån slags pennor, och att de förbrukade nästan en hel penna vid första applikationen.

Skriv inlägg