Prisvärd klinik i Turkiet

Alla typer av HT-diskussioner som inte rör specifika resultat
brentz

19 Aug 2018, 18:58

Hej!

För 5 år sedan gjorde jag en HT i Turkiet hos Dr Koray Erdogan på 3500 grafts. Han fick till ett bra resultat, fin hårlinje och jag var nöjd. Jag gjorde dock misstaget att inte ta finasterid, jag började först ta finasterid för ett halvårsedan. Så under åren har kronan blivit tunnare, faktiskt så dålig att jag vill flytta hår dit samtidigt som jag nu tar 0,25 mg finasterid dagligen.

Denna gången vill jag göra det på en budget klinik eftersom det inte är hårlinjen som ska skapas. Då vågar jag mig på billigare klinik, däremot får den inte vara dålig. Jag tycker det är svårt att veta om det är bra eller dåliga.

Någon som har tips på en klinik som vill flytta runt 3000 grafts för runt 20 000 - 30 000 kronor?

/ Brentz

raptor

21 Aug 2018, 13:11

Om Dr koray gjorde ett bra jobb, varför inte gå dit igen? Även fast det är dyrt.

whyatt

22 Aug 2018, 13:59

3000 st grafts är en ganska ansenlig mängd grafts och du måste verkligen dubbelkolla så att din donor pallar ett sådant uttag.

Vad gäller budgetenkliniker som är bra...så..kan man nästan inte säga så :) Om de är bra tar de alltid mer betalt på sikt. Visst man kan chansa och få ett BRA resultat hos en klinik som är "up and coming", men jag kan inte påstå att jag själv hade vågat samt ens känner till någon som har ett gott internationellt renommé men med lågprisprofil. Sorry, det närmsta som jag känner till är typ Armamed..även om de höjde priset...dock inte i linje med Keser och Koray, men heller inte det lågprisområdet du letar i.

Om du överväger några, på den här prisnivån, posta deras länkar här i så fall. Ibland ser man direkt, iaf med ett tränat öga, om det är ett big no-no. Jag upprepar dock, jag hade inte vågat chansa...har sett tillräckligt många lågbudget-ingrepp som went sour, för att tycka att risken att ångra sig resten av livet varje dag, är värt det.

..men men, har aldrig påstått att jag skulle vara modig! :mrgreen:
18/08/01: MSM - Scute - Curcumin - Rutin - Beta sitosterol - Ashwagandha
2019/01/01: Laserhjälm, krillolja, overnight-serum

Skriv inlägg