Replicel och Brotzu lotion 2018-2020?

Den nyaste forskningen relaterad till håravfall
Erik-W

04 Aug 2018, 21:55

Clockwise wrote:
03 Aug 2018, 22:59
Har nu sätt de ’nya bilderna’ från en annan manlig deltagare av Fidias six month trial. Resultatet där är bra mycket bättre än vad som visades under Sitri på en annan man...

Mannen är (ser ut att vara lite äldre, skulle säga 40-55 år) en diffuse thinner, som fått en riktigt bra återhämtning på sex månader. Det enda jag hade kunnat hoppas på, var att fronten skulle ha återhämtats sig mer. Men samtidigt, det är ’bara’ sex månaders använding och Giuseppe menar att man börjar se ännu bättre resultat efter 18 månader. Dessutom ska lotionen fungera bättre på yngre personer.

Kan tyvärr inte dela bilderna i nuläget.

Men håll era tummar för lansering snart!
Tack för informationen! Alltid lika kul att läsa det du har att säga. Får hoppas att den släpps snart!!!

Quantumzz

08 Aug 2018, 00:14

@clockwise, vill bara säga att jag uppskattar dina posts extremt mycket. Oavsett om den kommer ut nu i oktober och om dess effekt är som Brotzu påstått har du gjort ett fenomenalt jobb att hålla oss mindre insatta informerade. Håravfall har varit för mig en extremt ångestladdad del av mitt liv på sistone och din rapportering har varit extremt hjälpsam. Nu håller vi tummarna för oktober, och att det inte är någon jävla snake oil vi får.

Clockwise

10 Aug 2018, 19:24

Quantumzz wrote:
08 Aug 2018, 00:14
@clockwise, vill bara säga att jag uppskattar dina posts extremt mycket. Oavsett om den kommer ut nu i oktober och om dess effekt är som Brotzu påstått har du gjort ett fenomenalt jobb att hålla oss mindre insatta informerade. Håravfall har varit för mig en extremt ångestladdad del av mitt liv på sistone och din rapportering har varit extremt hjälpsam. Nu håller vi tummarna för oktober, och att det inte är någon jävla snake oil vi får.
Tack ska du ha! Värmer.

Skriv inlägg