Easter Promotion

Alla typer av HT-diskussioner som inte rör specifika resultat
Fredrik-BHR-Clinic

26 Mar 2018, 21:26

Image

Hej alla skandinaviska vänner som längtar efter nytt hår!
Under april och maj erbjuder BHR Clinic FUE till priset av 3 € per transplantat.

Kontakta mig för svar på dina frågor och kostnadsfri online-konsultation: fredrik@bhrclinic.com

Väl mött!

kermit

27 Mar 2018, 18:08

Jag har en fråga som jag ställde i en annan tråd som ingen tydligen har svaret på så hoppas du vet då.

Hej.
Är det alltid ett obligatoriskt förfarande att behöva raka sig?
För mig känns det som en dealbreaker att kunna få slippa det ifall det är möjligt.
Är det verkligen ett måste för resultatet eller vadå och varför?

Fredrik-BHR-Clinic

28 Mar 2018, 20:02

kermit wrote:
27 Mar 2018, 18:08
Jag har en fråga som jag ställde i en annan tråd som ingen tydligen har svaret på så hoppas du vet då.

Hej.
Är det alltid ett obligatoriskt förfarande att behöva raka sig?
För mig känns det som en dealbreaker att kunna få slippa det ifall det är möjligt.
Är det verkligen ett måste för resultatet eller vadå och varför?
Hej Kermit och alla andra,

Vi rakar aldrig mer än nödvändigt! Vid en FUE måste dock givarområdet (sidor och nacke) rakas för att säkerställa en hög kvalité på utvinningen av transplantaten.

I mottagarområdet kan lite rakning krävas. Vid ett jobb i vikarna behöver vi nämligen placera transplantat i gränsen till ursprungligt hår. Detta för att få till en naturlig och mjuk övergång.

För att få veta vad som gäller i ditt specifika fall är du välkommen att delta i en online-konsultation. Denna är kostnadsfri och innebär inga skyldigheter. Skicka bilder på ditt huvud: front, sidor och nacke. Addera även din ålder och mål med transplantationen. Skicka detta till: fredrik@bhrclinic.com

Skriv inlägg