Så här ska en hårlinje se ut - Dr. Raymond Konior (1328 Grafts)

Före & Efter Resultat från både kliniker och privatpersoner
whyatt

05 Apr 2018, 10:23

Om man är en lämplig kandidat (donor kontra håravfall, gener, ekonomi m.m.) och önskar genomgå hårkirurgi anser jag, med tanke på kostnad, op och konvalescens, att kandidatens krav på resultatet skall vara högt ställt. Givetvis behöver kandidaten själv förstå vad som är realistiska förutsättningar och vad som är fantasier, typ som att en kock inte kan skapa en nobelmiddag på snabbmakaroner och ketchup. För att förstå vilka förutsättningar man som kandidat har är det därför viktigt att skapa sig en kunskapsbank. Jag tjatar om detta konstant, och det kommer jag försätta att göra!

Hur som haver, bifogar här ett exempel från, i mitt tycke, en av de mest imponerande hårlinjemästarna i branschen. Resultatet nedan kanske inte är snittet, men Chicago-baserade Dr. Konior har konsekvent levererat mycket naturtrogna hårlinjeresultat under många, många år (hos kandidater med små eller mellansmå håravfallsproblem). Notera att om håravfallet är mer omfattande än så här, så är det sällan lämpligt att tätpacka (dense pack) i fronten på det här sättet.

Tyvärr har jag själv inte sett ett enda resultat i den här kalibern utfört på svensk mark, ever. Om det trots allt finns likvärdiga resultat från någon svensk aktör, så blir jag väldigt tacksam om sådana bilder kommer forumet till godo, givetvis för omedelbar publicering.

Nedan syns en av de vikar som fått, gissningsvis hälften av de totalt 1328 st grafsen.

drk1328.jpg
drk1328.jpg (151.09 KiB) Viewed 739 times

Vad tycker Ni, kära forumsvänner? :P
2018-01-01: MSM - Scute - Curcumin - Rutin

jn3

26 May 2018, 18:36

A1..

Skriv inlägg