Photoshop

Om ämnet håravfall
kermit

18 May 2018, 21:09

Hej.
Jag är i startgroparna av att göra en HT. Efter att ha tagit bilder och skickat till olika kliniker så vill man ju bara raka av skiten på en gång då jag inser att jag inte sett riktigt klok ut med min combover å toppik å allt. How ever så ladda jag ner Photoshop för en 6 dagars trail och jösses!! Efter att ha fyllt i vikar och front så ser jag ju en glimt av hur mitt uttseende skulle förändras något alldeles galet, och det till det bättre. Så ni som går och velar och inte kan bestämma er, ladda ner programmet, sprätt en bira och sätt er å lek nån timme och se resultatet. Själv så börjar jag bli mer och mer orolig att min donor inte kommer att räcka all the way så om Replicel kunde steppa upp lite skulle ju inte skada.

whyatt

21 May 2018, 17:18

Jo men det är ju ingen dum idé att leka runt i PS så länge man inte tappar verklighetsuppfattningen och går från NW6 till afro :mrgreen:

Det går inte att enough påpeka hur viktigt det är att mäta sin donor..för den kan ge vad den kan ge...och långt ifrån alla är bra kandidater.
2018-01-01: MSM - Scute - Curcumin - Rutin

kermit

21 May 2018, 20:35

Hahaha! Nä de e ju sant! Ska väl erkänna att jag kanske drog liiite för mycket i reglagen :D

Skriv inlägg