Strip operation, hos vem?

Alla typer av HT-diskussioner som inte rör specifika resultat
drphil

24 Jul 2018, 19:12

Jag började tappa håret när jag var 20, och nu är jag snart 37 och NW6. Har haft hårersättning de senaste 5 åren och börjar bli less på allt meck med limning, rengöring etc. Har funderat att göra HE under många år nu och skulle vilja besöka några bra kirurger för konsultation på plats innan man ev kan ta ett steg till operation.

Förstår absolut att mitt utgångsläge inte är det bästa men tycker mig ha realistiska förväntningar på resultat. Är inte ute efter på något sätt att täcka hela huvudet utan kan helt klart tänka mig att lämna kronan och bara rama in ansiktet med låg density. Är det förresten någon som har bilder där man kan se hur det kan se ut med densitys på 30gr/cm2?

Jag har ganska bra skäggväxt med om det kan användas längre fram för extra fyllning.

Iom att jag vill maximera mina donor grafts så kan jag tänka mig strip + fue, ifall jag är kandidat för strip dvs.

Vilka kirurger som gör Strip och ger mest ”bang for the buck” i Europa kan ni rekommendera att jag kikar närmare på? Fue kirurger har jag några namn som jag kollat in. Har inte överflöd av pengar och kommer att behöva låna det mesta, därför vissa alternativ faller bort, tex Hassan & wong.

Skriv inlägg