Behöver recept på finasterid asap.

Bevisat effektiva i kampen mot håravfall
Kentan

28 Aug 2018, 11:51

Tja, behöver recept för finasterid så fort som möjligt, har bott utomlands ett antal år där man kan få det receptfritt, när jag bodde i Göteborg så gick jag till Hagakliniken och dom skrev ut ett recept men det va 5 år sen.
Ringde Hagakliniken förra veckan men dom sa att man inte kunde få en tid förrän mitten av september och behöver få det här utskrivet asap, bor i Göteborg just nu några tips? Desperat

whyatt

28 Aug 2018, 12:59

Hej K!
En idé är kanske att ringa runt till ett knippe privata läkare i ditt närområde och fråga om de kan hjälpa dig.
Vad gäller appar som te.x. kry.se så vet jag inte hur de ställer sig till denna typen av förfrågan - kanske?
En annan väg som jag inte kan säga något om är att via nätet få läkare som samarbetar med nätapotek i Europa (typ Grekland) att utfärda ett recept åt dig.
18/08/01: MSM - Scute - Curcumin - Rutin - Beta sitosterol - Ashwagandha
2019/01/01: Laserhjälm, krillolja, overnight-serum

Plucke

03 Sep 2018, 20:23

Jag fick recept genom kry men sökte först efter en HT utomlands. Skriv att du ska iväg på HT inom kort och blivit renlmmenderad att påbörja en kur inför. Kan vara bra att ha en nyligen utförd hälsokontroll eller liknande innan.

Skriv inlägg