Tips! Podcast! The World's Longest Running Call in Show For Men! Spencer Kobren's The Bald Truth With Joe Tillman

NYHET - Mot håravfall och tunnhårighet!
Nu börjar vi att bygga upp LOOKGOOD ANTI HAIR-LOSS TOOLKIT bestående av fakta om de produkter och metoder mot håravfall och tunnhårighet som vi tror allra mest på.
Access endast för inloggade medlemmar! :neener:

Tips! Podcast! The World's Longest Running Call in Show For Men! Spencer Kobren's The Bald Truth With Joe Tillman

Om ämnet håravfall
Hårboll

28 Nov 2019, 12:59

The World's Longest Running Call in Show For Men!
Spencer Kobren's The Bald Truth With Joe Tillman

112 st avsnitt varav varje avsnitt är över en timma, vissa över två timmar :mrgreen:

https://www.youtube.com/playlist?list=P ... RSSj9gc7NL
whyatt

28 Nov 2019, 13:38

Oj mm..ja..okey..jag antar att denna show *måste* nämnas...personligen gillar jag verkligen Joe - en god gubbe som hjälpt och hjälper många tunnhåriga. Lite osäker på vad hans "mentor" sajt är på väg, men så länge som han har rent mjöl i påsen så är jag på hans sida.

Spencer...hmm...vete fan, alltid fått en viss..känsla av..äh..jag vet inte..utklädd till Robin Hood, men vän med sheriffen likt förbannat? :scratchheadyellow:
Äsch jag vet inte. Showen erbjuder ömsom vin, ömsom vatten. Den är i mitt tycke, tyvärr lite för mycket av ett sömnpiller med låååånga segment av dravel, i synnerhet från Mr. Korben. Och vem orkar, på riktigt, 2019 att lyssna på inringande amerikaner som berättar om sina håreskapader :sleepyellow: :sleepyellow: :sleepyellow:
Hår: Skalpmassage - Serum - Dermastamp - Tillskott - Schampo etc..
Kost: Mestadels LCHFHP (med lågt intag av växtbaserat)
Träning: Gym 4-5 ggr/vecka & Intervall i backe 1-2 ggr/vecka
Psyke: Solarie - Cold shower - Meditation - Sömn - Fuskdagar :)
Hårboll

29 Nov 2019, 15:23

Har ganska nyligen börjat lyssna på podden och har inte hunnit bilda mig en uppfattning om dem. Det ända jag höjer på ögonbrynen över är att de båda är VÄLDIGT pro finasteride. Blir kanske lite biased när båda dom två har haft "goda" erfarenheter av det.
Vad beträffar robin hood referensen så vet jag inte riktigt. :D Vill du utveckla?

Haha, nej vill man inte lyssna på självömkande jänkare som ringer in från deras överdimensionerande pickups på väg hem från jobbet så är det inte en pod att rekommendera. Men jag tycker många av deras funderingar kan vara intressanta i och med att man kanske själv delar samma tankar. Då är det rätt kul o höra vad som sägs.

Ja det är en del dravel, man kan nog korta ner varje avsnitt med x antal minuter utan att något matnyttigt försvinner. Men vissa kanske gillar det, kan va kul med anekdoter ibland.

Dock den enda vettiga podcasten om håravfall?
Skriv inlägg