Laserhjälm köpt!

NYHET - Mot håravfall och tunnhårighet!
Nu börjar vi att bygga upp LOOKGOOD ANTI HAIR-LOSS TOOLKIT bestående av fakta om de produkter och metoder mot håravfall och tunnhårighet som vi tror allra mest på.
Access endast för inloggade medlemmar! :neener:

Laserhjälm köpt!

Potentiella tekniker vid behandling av ärftligt håravfall
brentz

25 Nov 2019, 02:29

Till slut efter kikat runt en hel del, blev det köp från Kina, Hong Kong.

Hittade en väldigt billig en på ebay, jag har ingen aning om jag köper skit men säljaren har sålt över 500 st senaste månaden och det finns ett dussin säljare som säljer exakt samma modell med 128 dioder. Vi får se om den kommer att göra någon skilljnad, hoppas inte jag kommer lägga ner massa tid på en produkt nu som inte har någon effekt bara..

Länk till mitt köp:

https://www.ebay.co.uk/itm/LLLT-Hair-Lo ... SwesVbRZ~V

pris: 1250 kr

Vad tror ni, räcker 128 dioder?
Jag kommer köra denna laserhjälm som ett komplement till mitt program. Annars kör jag även dermaroller, oljor, lipogain etc.
Hårboll

25 Nov 2019, 18:00

brentz wrote:
25 Nov 2019, 02:29
Till slut efter kikat runt en hel del, blev det köp från Kina, Hong Kong.

Hittade en väldigt billig en på ebay, jag har ingen aning om jag köper skit men säljaren har sålt över 500 st senaste månaden och det finns ett dussin säljare som säljer exakt samma modell med 128 dioder. Vi får se om den kommer att göra någon skilljnad, hoppas inte jag kommer lägga ner massa tid på en produkt nu som inte har någon effekt bara..

Länk till mitt köp:

https://www.ebay.co.uk/itm/LLLT-Hair-Lo ... SwesVbRZ~V

pris: 1250 kr

Vad tror ni, räcker 128 dioder?
Jag kommer köra denna laserhjälm som ett komplement till mitt program. Annars kör jag även dermaroller, oljor, lipogain etc.
Grattis till din nya hjälm :)

Funderar på om det finns något sätt att mäta och verifiera lasern. Undrar även om det går att ta loss locken på lasern för att det ska bli diffusa strålar.

Jag personligen tror inte att 128 dioder är optimatl pga det förmodligen inte blir perfekt täckning av yta.. Iaf inte om man frågar OMG som verkar vara bland de människor som nördat in sig i LLLT mest i världen. Skulle man satt 128 dioder i en OMG hjälm så med den tätheten han kör så kommer 128 dioder bara täcka typ en bråkdel av hjässan.

Har btw också börjat laserbehandlingen :)
whyatt

27 Nov 2019, 15:52

Alltid svårt å veta om bilderna är från säljaren själv eller stulna från någon annan. Därtill korrelerar inte alltid heller bilderna med varan...utan många säljare verkar arbeta enligt devisen "skapligt likt är tillräckligt likt". Sen så står det 128 på ett ställe, och 64 på ett annat. Nå väl, det är bara att testa! GL :dance:
Hår: Skalpmassage - Serum - Dermastamp - Tillskott - Schampo etc..
Kost: Mestadels LCHFHP (med lågt intag av växtbaserat)
Träning: Gym 4-5 ggr/vecka & Intervall i backe 1-2 ggr/vecka
Psyke: Solarie - Cold shower - Meditation - Sömn - Fuskdagar :)
Harry.k

27 Nov 2019, 18:49

Räkna med att det är 64 dioder om det är olika angivelser. Har just dealat med kineser och ja, erfarenheterna är inte de bästa...
Skillnaden är dock att i mitt fall fanns bara en beskrivning och den stämde inte alls. Därtill påstod de lögnaktigt att det minsann var det jag beställde. Men när jag kollar internethistorik går de till produkten de inte skickade. Sedan har de hoppat från ursäkt till ursäkt och vävt in lögner så till den grad att de motsäger sig själva. Hade nog hellre satsat på en i väst som tillverkar dessa kvalité framför pris(och garanterat fejkbilder).
Skriv inlägg