Laserkam el hjälm

NYHET - Mot håravfall och tunnhårighet!
Nu börjar vi att bygga upp LOOKGOOD ANTI HAIR-LOSS TOOLKIT bestående av fakta om de produkter och metoder mot håravfall och tunnhårighet som vi tror allra mest på.
Access endast för inloggade medlemmar! :neener:

Laserkam el hjälm

Potentiella tekniker vid behandling av ärftligt håravfall
gubbenblå

06 Jan 2014, 22:49

Jag har köpt en hairmax laserkam.

Men jag har upptäkt att alla här på forumet verkar prata om laserhjälm.

Har jag köpt fel grej eller är min hairmax same same
whyatt

06 Jan 2014, 23:04

Hjälmarnas fördel är att de oftast erbjuder en högre total uteffekt, detta innebär mer energiöverföring på samma tid som en "kam"...och tid sägs ju vara pengar...men en kam kostar mindre..vilket också är pengar. Hmm..vad invecklat det blev :)

Numera finns det riktigt kraftfulla hjälmar att köpa..OMG..Lazerfish och säkert några till. Kammar är ett alternativ för de som har gott om tid att lasra sig på och vill betala så lite som möjligt.
Hår: Skalpmassage - Serum - Dermastamp - Tillskott - Schampo etc..
Kost: Mestadels LCHFHP (med lågt intag av växtbaserat)
Träning: Gym 4-5 ggr/vecka & Intervall i backe 1-2 ggr/vecka
Psyke: Solarie - Cold shower - Meditation - Sömn - Fuskdagar :)
gubbenblå

07 Jan 2014, 10:04

whyatt wrote: Hjälmarnas fördel är att de oftast erbjuder en högre total uteffekt, detta innebär mer energiöverföring på samma tid som en "kam"...och tid sägs ju vara pengar...men en kam kostar mindre..vilket också är pengar. Hmm..vad invecklat det blev :)

Numera finns det riktigt kraftfulla hjälmar att köpa..OMG..Lazerfish och säkert några till. Kammar är ett alternativ för de som har gott om tid att lasra sig på och vill betala så lite som möjligt.

Aha, ok. tack för infon. Då kan jag behålla min kam (jag menar, den kostade ändå drygt 3000kr och så lång tid tar det inte (11 min)).
whyatt

07 Jan 2014, 21:33

Det är just tiden på 11 minuter som du kan höja rätt så rejält..annars kan du lika gärna använda en ficklampa ;)
Hår: Skalpmassage - Serum - Dermastamp - Tillskott - Schampo etc..
Kost: Mestadels LCHFHP (med lågt intag av växtbaserat)
Träning: Gym 4-5 ggr/vecka & Intervall i backe 1-2 ggr/vecka
Psyke: Solarie - Cold shower - Meditation - Sömn - Fuskdagar :)
Skriv inlägg