OMG/Blowfish hjälm köpes

NYHET - Mot håravfall och tunnhårighet!
Nu börjar vi att bygga upp LOOKGOOD ANTI HAIR-LOSS TOOLKIT bestående av fakta om de produkter och metoder mot håravfall och tunnhårighet som vi tror allra mest på.
Access endast för inloggade medlemmar! :neener:

OMG/Blowfish hjälm köpes

Potentiella tekniker vid behandling av ärftligt håravfall
Dioblos

24 Oct 2012, 08:55

Köpes omgående om någon har en begagnad!!
1.25 propecia 2012-11, rogain foam 5% 2gr, OMG laser, Regenepure champo, N2 champoo, Emu olja, polysorbate 80 olja, Niacin
whyatt

24 Oct 2012, 08:58

Du har redan lagt in flera sådana här trådar på forumet varav en finns kvar här under en rätta avdelningen. Vänligen upphör att lägga in fler trådar om att du vill köpa en OMG-hjälm. Tack på förhand :)
Hår: Skalpmassage - Serum - Dermastamp - Tillskott - Schampo etc..
Kost: Mestadels LCHFHP (med lågt intag av växtbaserat)
Träning: Gym 4-5 ggr/vecka & Intervall i backe 1-2 ggr/vecka
Psyke: Solarie - Cold shower - Meditation - Sömn - Fuskdagar :)
Vapex

24 Oct 2012, 11:24

Hej,

Jag och en bekant beställde var sin lasercap från USA. De är ju betydligt dyrare än den "hjälm" du länkar till, men billigare än i Sverige. Men kan kanske vara en idé? Har dock inte fått våra än, men kan ju återkomma när så är fallet om du är intresserad av info?

/C
Dioblos

24 Oct 2012, 15:06

whyatt wrote: Du har redan lagt in flera sådana här trådar på forumet varav en finns kvar här under en rätta avdelningen. Vänligen upphör att lägga in fler trådar om att du vill köpa en OMG-hjälm. Tack på förhand :)

Oki ber om ursäkt jag trodde inte jag lyckades lägga upp första tråden :)
1.25 propecia 2012-11, rogain foam 5% 2gr, OMG laser, Regenepure champo, N2 champoo, Emu olja, polysorbate 80 olja, Niacin
Dioblos

24 Oct 2012, 15:09

Vapex wrote: Hej,

Jag och en bekant beställde var sin lasercap från USA. De är ju betydligt dyrare än den "hjälm" du länkar till, men billigare än i Sverige. Men kan kanske vara en idé? Har dock inte fått våra än, men kan ju återkomma när så är fallet om du är intresserad av info?

/C

Jaa självklart säg gärna till när du vet mer, det kan bli en lasercap för min del ifall jag inte hittar en omg, mmm vilket det inte verkar vara möjligt än
whyatt

24 Oct 2012, 16:08

Vapex, intressant. På pappret är ser det ut att vara en kraftfull produkt! Jag vill passa på att referera till det test Mike på Lazerfish gjorde på Lasercapen där han konstaterade att produkten presterade en bra bit under utlovad prestanda..men han fick sin utbytt. Kanske kan vara något att tänka på när era kommer.
Hår: Skalpmassage - Serum - Dermastamp - Tillskott - Schampo etc..
Kost: Mestadels LCHFHP (med lågt intag av växtbaserat)
Träning: Gym 4-5 ggr/vecka & Intervall i backe 1-2 ggr/vecka
Psyke: Solarie - Cold shower - Meditation - Sömn - Fuskdagar :)
Skriv inlägg