Vilken klinik är bäst på SMP i Sverige?

Vilken klinik är bäst på SMP i Sverige?

Simulering av rakad hårväxt med pigment
Sleipner

28 Jun 2019, 12:56

Som sagt, vilken av alla kliniker anser ni bäst på detta? Är någon så pass bra att ni skulle låta nån av dom göra detta på er, eller skulle ni söka er utomlands?

Med vänlig hälsning//
Lutter

03 Jul 2019, 13:14

Eftersom jag själv överväger en smp bumpar jag gärna den här tråden.

Jag har precis börjat kolla vad som finns och varit i mailkontakt med HIS Hair i Stockholm samt Scalp Nordic i Malmö. Vinci har jag försökt att komma i kontakt med men inte fått svar från varken via formulär, mail eller telefon.

Jag tycker att det är väldigt svårt att ta något beslut då de kliniker som finns är extremt dåliga på att redovisa förtroendeingivande resultat. Antingen har man bara kopierat bilder från en annan klinik inom samma koncern eller så är bilderna tagna med sämre kamera än på min telefon och med helt olika ljussättning etc.
Det här måste bero på antingen lathet och att man har fullbokat ändå eller att man inte har några bra resultat att redovisa. Det senare är man ju lite rädd för.

Så jag ställer egentligen samma fråga som Sleipner. Finns det några aktörer är erkänt duktiga på smp? Eller finns det åtminstone tidigare erfarenheter från konsultationer och liknande?
Skriv inlägg