Intressanta och imponerande case från indien

NYHET - Mot håravfall och tunnhårighet!
Nu börjar vi att bygga upp LOOKGOOD ANTI HAIR-LOSS TOOLKIT bestående av fakta om de produkter och metoder mot håravfall och tunnhårighet som vi tror allra mest på.
Access endast för inloggade medlemmar! :neener:

Intressanta och imponerande case från indien

Alla typer av HT-diskussioner som inte rör specifika resultat
Hårboll

27 Nov 2019, 17:24

Harry.k

27 Nov 2019, 18:52

Jo jag såg också den för några dagar sen, de flesta blir nog förvånade att se så bra resultat från Indien.
Sedan ska man tänka på att det bara är indier som visas upp. Kan de få till samma resultat med människor från andra delar av Världen med annan hårtextur tro...
Hårboll

27 Nov 2019, 22:49

Harry.k wrote:
27 Nov 2019, 18:52
Jo jag såg också den för några dagar sen, de flesta blir nog förvånade att se så bra resultat från Indien.
Sedan ska man tänka på att det bara är indier som visas upp. Kan de få till samma resultat med människor från andra delar av Världen med annan hårtextur tro...
De är nog mest vana med denna karaktär av hår. Du har nog en poäng i det. Men de väldigt goda grundpelare deras verksamhetsutövande. Tror inte skillnaderna är enorma. Tjockleken på stråna lär ju ändå skilja sig en del även bland indier.
Men absolut, man vill ju se ett case likt sitt eget innan man hoppar på.
whyatt

28 Nov 2019, 08:29

Det finns ett knippe seriösa kliniker i Indien som jag haft på radarn en längre tid, detta är en av dem.
Fördelen med att åka till Indien och göra ett ingrepp är givetvis prislappen. Här kan du hamna i kompetenta händer (research!), extrakta rejält med grafts enligt konstens alla regler och inte behöva förställa privatekonomin i fritt fall. Nackdelarna är ju givetvis reslängden och att många förknippar landet med närheten till kreatur (i synnerhet kor) och magsjuka....men, jag skulle ändå vilja slå ett litet slag för de seriösa indiska kirurgerna.
Hår: Skalpmassage - Serum - Dermastamp - Tillskott - Schampo etc..
Kost: Mestadels LCHFHP (med lågt intag av växtbaserat)
Träning: Gym 4-5 ggr/vecka & Intervall i backe 1-2 ggr/vecka
Psyke: Solarie - Cold shower - Meditation - Sömn - Fuskdagar :)
Skriv inlägg