Breezulas lillebror Winlevi snart tillgänglig?

NYHET - Mot håravfall och tunnhårighet!
Nu börjar vi att bygga upp LOOKGOOD ANTI HAIR-LOSS TOOLKIT bestående av fakta om de produkter och metoder mot håravfall och tunnhårighet som vi tror allra mest på.
Access endast för inloggade medlemmar! :neener:

Breezulas lillebror Winlevi snart tillgänglig?

Den nyaste forskningen relaterad till håravfall
whyatt

21 Sep 2019, 17:32

Winlevi (mot acne) är formulerad med samma potenta substans (clascoterone, topical androgen receptor inhibitor) som håravfallsmedikamentet Breezula (ännu ej ute) men endast i 1% koncentration. Snart kan den släppas om FDA ger tummen upp och då, i kombination med dermastamping, börjar det i alla fall klia i mina fingrar.
:afro:
Hår: Skalpmassage - Serum - Dermastamp - Tillskott - Schampo etc..
Kost: Mestadels LCHFHP (med lågt intag av växtbaserat)
Träning: Gym 4-5 ggr/vecka & Intervall i backe 1-2 ggr/vecka
Psyke: Solarie - Cold shower - Meditation - Sömn - Fuskdagar :)
Törrboo

09 Oct 2019, 22:04

Ja releasen av Winlevi är helt klart spännande, vill minnas att jag har sett ett antal forumtrådar genom åren där folk har fått ett i vissa fall helt ok resultat på 1%. Kommer förmodligen prova i kombination med mina övriga behandlingar. Frågan är bara vad prislappen kommer hamna på? Dom flesta hårodlare kommer ju bli tvungna att köpa via nätapotek utan några statliga rabatter.
whyatt

10 Oct 2019, 10:31

https://www.medchemexpress.com/Cortexol ... onate.html

Givetvis rekommenderar inte Lookgood att någon köper sådant här online. Därtill skriver Medchem att de inte säljer för privat bruk. Tur! :dance:
..men i en hypotetiskt värld så verkar man alltså redan nu kunna få tag på molekylen och sen på egen hand hitta en bra formulering att slänga in den i. Om man är kemiskt. Och har ett labb. Och inte gör något olagligt.

:whistle:
Hår: Skalpmassage - Serum - Dermastamp - Tillskott - Schampo etc..
Kost: Mestadels LCHFHP (med lågt intag av växtbaserat)
Träning: Gym 4-5 ggr/vecka & Intervall i backe 1-2 ggr/vecka
Psyke: Solarie - Cold shower - Meditation - Sömn - Fuskdagar :)
Skriv inlägg