Search found 7 matches

av Jackster90
16 Jan 2014, 22:47
Forum: Negativa bieffekter
Ämne: Propecia - bieffekter
Svar: 8
Visningar: 4148

Propecia - bieffekter-gctid54089

Glömde säga att min snuskonsumtion gått upp till ungefär det dubbla de senaste månaderna på grund av mycket stress, bland annat över håret... kan ju i sig påverka erektionen och bli ännu sämre med finasterid? ska kanske ta tag i det först innan jag drar ner dosen eller slutar helt med propecia.
av Jackster90
16 Jan 2014, 19:39
Forum: Negativa bieffekter
Ämne: Propecia - bieffekter
Svar: 8
Visningar: 4148

Propecia - bieffekter-gctid54088

Faktum är att problemet med urinvägskänningarna faktiskt började komma redan under uppehållet, om än inte lika kraftigt som nu, så jag gissar att vi är i samma sits. Det känns som att biverkningarna kan tillskrivas uppehållet - precis som du hade jag inga problem under de sex månader som jag tog det...
av Jackster90
12 Jan 2014, 17:29
Forum: Negativa bieffekter
Ämne: Propecia - bieffekter
Svar: 8
Visningar: 4148

Propecia - bieffekter-gctid54007

Jag postade här i forumet för några månader sen. Då var jag mitt uppe i vad som skulle bli ett tre månaders uppehåll med propecia, som jag då tagit i sex månader. Eftersom jag fått relativt bra resultat och inte upplevt några bieffekter (förutom något mindre skäggväxt, något jag insåg under uppehåll...
av Jackster90
22 Nov 2013, 02:43
Forum: Finasterid & minoxidil
Ämne: Lagret sinar...
Svar: 57
Visningar: 15526

Lagret sinar...-gctid53276

sailor wrote: Jag har fortfarande inte fått något napp och nu vet jag inte vart jag ska vända mig. Det här med att åka utomlands var ju lite intressant. I vilka länder kan man handla finasterid receptfritt över disk? Jag köpte finasterid i Turkiet över disk i somras (dessutom billigare än här i Sver...
av Jackster90
21 Nov 2013, 14:00
Forum: Mitt håravfall..
Ämne: Känns som ruta ett igen...
Svar: 5
Visningar: 1496

Känns som ruta ett igen...-gctid53263

Hej igen, nu har jag äntligen åter börjat med propecia, efter lite krångel med att få tag på medicinen. Läget har verkligen blivit kritiskt, under de två månader jag var av propecia bedömer jag att jag tappat runt 50% av mitt hår på skalpen. Håret har också blivit löjligt tunt och sprött över hela h...
av Jackster90
28 Oct 2013, 13:34
Forum: Mitt håravfall..
Ämne: Känns som ruta ett igen...
Svar: 5
Visningar: 1496

Känns som ruta ett igen...-gctid52537

Vad hoppfullt, då går jag på propecia igen åtminstone ett år till och utvärderar efter det. Tack för era svar! Känner mig något lugnare nu. En annan kort fråga: läkaren sa att jag även borde gå till en ögonläkare eftersom håravfallet kan bero på något slags synfel som gör att spänningar i skalpen fö...
av Jackster90
27 Oct 2013, 19:56
Forum: Mitt håravfall..
Ämne: Känns som ruta ett igen...
Svar: 5
Visningar: 1496

Känns som ruta ett igen...-gctid52528

Hej, och tack för ett fantastiskt forum, det har varit ett enormt stöd för mig. Jag ska försöka att inte bli alltför långrandig och tråka ut er, men jag har trots allt en 1,5 års kamp mot mitt håravfall att ventilera... Jag är snart 23 år gammal och har alltid haft naturligt höga vikar, något jag al...