25% rabatt fram tills 1:a Juli - His Hair Stockholm

Simulering av rakad hårväxt med pigment
Hishair-S

04 Mar 2018, 23:17

His Hair har premiär i Stockholm den 1:a April och erbjuder 25% rabatt på alla behandlingar fram tills 1:a Juli.

Välkommen in på en kostnadsfri konsultation.

Ring oss på 072 0488 838

Emaila oss på welcome@hishairstockholm.se

Besök oss på https://hishairstockholm.se/

Mvh
His Hair Stockholm

Datanisse

13 Mar 2018, 15:57

Jag saknar lite mer bilder från era tidigare klienter som ni utfört behandlingar på samt vem som kommer utföra behandlingen och dennes erfarenhet. Det är bara kopierade bilder och filmer från andra på er sida.
Sam i Göteborg är väldokumenterad vi detta laget och har många som kan visa upp resultat från den kliniken. Hans klinik hänvisas även till via HIS officiella sida.

Hittar inte heller någon info om ert företags uppgifter så som org.nr tex.

Lust att lägga upp lite utav ovanstående saknad info?

Hishair-S

13 Mar 2018, 22:07

@ Datanisse.

Hej,

Mitt namn är Kevin och jag driver Stockholms kliniken tillsammans med Saman. Jag har fått en lång utbildning och har diplom från His hair.

De kunder som jag har behandlat i Göteborgs kliniken har inte velat publicera sina bilder på hemsidan (offentligt), vilket inte är alla som vill. Däremot så har jag en kund som jag behandlar nu som godkänt publicering av sina behandlingar. Jag kommer att lägga upp bilderna på honom efter den 3:e behandlilngen så att du/ni kan se före/efter bilder på honom.

Jag har även lång erfarnhet inom branchen (håravfall) sedan 17 år tillbaka då jag har gjort 4 hårtransplantatioern (varav 2 var FUE), och hade fortfarande glest hår. Jag kompletterade med SMP och fick optimal hårtäthet med en 3D hårsimuleringseffekt.
Jag har testat de flesta metoderna men fastnade för SMP sedan länge tillbaka.

Företaget är fortfarande His Hair och har samma org nr. som våran klinik i Göteborg.

Vi har 25% rabatt på alla behandlingar fram tills den 1:a Juli 2018.

De som är intresserade för att få en optimal look and feel är varmt välkommna på en kostnadsfri konsultation i Stockholm.

Vi har premiär i Stockholm den 1:a April och hyr in oss i en klinik medan våran klinik blir färdig renoverad.

Varmt välkommen!

Mvh
Kevin

whyatt

19 Mar 2018, 11:17

Välkommen Kevin.

Goda nyheter! Det ska bli kul att följa er utveckling.

När det gäller före-efterbilder kan ni alltid erbjuda era kunder en viss rabatt om de går med på att få sina anonymiserade bilder publicerade. Om ni bara berättar och visar hur det kommer att se ut när före-efterbilder publiceras, så tror jag rätt så många faktiskt kan tänka sig att ställa upp! Och som sagt, det är A och O att ha en väldokumenterad portfölj.
18/08/01: MSM - Scute - Curcumin - Rutin - Beta sitosterol - Ashwagandha
2019/01/01: Laserhjälm, krillolja, overnight-serum

Hishair-S

23 Mar 2018, 09:28

Hej @Whyatt, Tack så mycket. Vi erbjuder våra kunder en generörs rabatt för att kunna publicera deras bilder på vår hemsida samt Facebook. Men alla är inte bekväma med det.
Det kommer att komma bilder inom kort, då vi har kunder som tackat ja till erbjudandet. Kommer att publicera bilder efter den 3:e behandlingen (som är minimum), för att du/ni ska kunna se en tydlig förändring mellan före och efter behandlingar.

Trevlig helg

Mvh
Kevin

His Hair Stockholm
hishairstockholm@gmail.com
https://hishairstockholm.se/

Hishair-S

25 Apr 2018, 20:52

Här är en bild på en kund som jag gjort en andra behandling på.

Före sin första behandling och efter 2 behandlingar.

För er som vill se våran resultat i Stockholmskliniken. Vi har 25% rabatt i Stockholm och gäller fram till 1:a Juli.

Våra priser i Göteborg och Stockholm är samma förutom att vi har 25% endast i Stockholm
Före o Efter 2 behandlingar.jpg
Före o Efter 2 behandlingar.jpg (656.59 KiB) Viewed 2304 times

Mvh
Kevin
HIS Hair Stockholm
welcome@hishairstockholm.se
072 0488 838

Hishair-S

25 Apr 2018, 22:00

Här kommer fler bilder från våran klinik HIS Hair Stockholm.

Kunden har genomgått en behandling och fick redan väldigt fint resultat. (Bilden är tagen direkt efter första behandlingen)

Vi har 25% rabatt fram tills 1:a Juli. Alla våra priser i Göteborg och Stockholm är lika förutom att 25% endast gäller i Stockholm. Varmt välkomna att boka en kostnadsfri konsultation eller bildkonsultation via mail: welcome@hishairstockholm.se

Mvh
Kevin
HIS Hair Stockholm
welcome@hishairstockholm.se
072 0488 838
Bifogat
Före o Efter 1 behandling.jpg
Före o Efter 1 behandling.jpg (591.21 KiB) Viewed 2297 times

whyatt

07 May 2018, 16:07

Återkom gärna med bilder på denna patient när rodnaden har släppt!

Hishair-S

30 May 2018, 22:55

Hej Whyatt,

Här är före / efter bilder på samma kund som haft sin andra behandling klar. Bilden är tagen 2 veckor efter behandlingen.

Vi har 25% rabatt nu fram till 1:a Juli och alla som är intresserade kan kontakta oss på welcome@hishairstockholm.se för att boka en tid.

Hemsida: https://hishairstockholm.se/
Bifogat
2.jpg
2.jpg (749.99 KiB) Viewed 1834 times
1.jpg
1.jpg (704.32 KiB) Viewed 1834 times

Hårboll

11 Jul 2018, 13:16

Tjena! Ser onekligen fint ut. Är lite nyfiken på hur man kan kombinera långt, tunnt/glest hår med SMP. Tolkar det som att det är så du gjort? :) Skulle vara intressant att se bilder och höra vad ni själva tycker om det.

Tacksam för svar! :)

Hishair-S

23 Aug 2018, 22:25

Hej,

Vi rekommenderar alltid kunderna att ha kort hår för att få ett naturligt och fint resultat. Vi har flera kunder som låter håret växa ut fastän det är tunt/glest ut, men då blir det kontrast mellan det lång håret och pigmenterna på hårbotten. När du har kort hår så blir det jämnt med pigmenter men när du låter håret att växa ut flera centimer så blir pigmenterna mindre synliga. Men även då så kommer ditt hårbotten där du har glest hår elle inget hår alls på, att se mörkare ut vilket gör att du ser mindre tunnhårig ut.

Vi har en hel del kunder som pigmenterar sina glesa eller helt kala områden för att skippa Topic och ndra produkter och få den ytan att se mörkare ut.

Mvh
Kevin
His Hair Stockholm
https://hishairstockholm.se/

Hishair-S

18 Sep 2018, 00:28

Den här kunden hade 10 000 FUE ärr i nacken. Kunden blev supernöjd efter sina 3 Mikropigmentering behandlingar hos oss.

Vi erbjuder ca 15% rabatt om du bokar din behandling innan 1:a Oktober, men du kan göra behandling under Oktober/November.

Välkommen att boka en kostnadsfri konsultation på welcome@hishairstockholm.se
Bifogat
FUE - SMP behandling.small.jpg
FUE - SMP behandling.small.jpg (527.5 KiB) Viewed 602 times

Hårboll

18 Sep 2018, 11:35

En reflektion och önskan: Ta före och efterbilder i samma ljus/blixt. Och det ser även ut som att personen har solat på efterbilden? bra om man kan få se skillnaden i samma hudton också. :)

Hishair-S

18 Sep 2018, 20:56

Hej @Hårboll,

Tack för din feedback.

1. Det är ljuset som får bilden att se lite beigare ut.

2. Våra kunder solar inte under den period som de gör SMP behandlingar.

3. Bifogar en ny bild på kunden, som togs 2 dagar efter sin behandling. Då var det några små kompletteringar i vissa områden. Men 70% av FUE ärren blev osynliga, vilket även syns från hjässan och ned mot nacken.

Fler bilder på andra kunder kommer snart. Vi behandlar ca 1-2 kunder dagligen, men det är svårt att få med alla kunder att godkänna publicering av deras huvud före/efter.
Bifogat
Ny bild FUE.jpg
Ny bild FUE.jpg (437.65 KiB) Viewed 583 times

joff

18 Sep 2018, 21:08

Hur skulle bakhuvudet se ut om han skulle välja att låta håret växa ut till säg 1cm? Funkar det eller smälter det inte in så bra mot håret då?

whyatt

19 Sep 2018, 09:55

Bra att ni börjar publicera såndana här cases! Synd att dokumentationen luktar lite år 2009. Jag kan bara vänligt uppmana till bättring och understryka vikten av att använda sig av den senaste tekniken för att dokumentera - för resultatet är ju tveklöst en förbättring som heter duga, så återigen bra jobbat på den punkten!
Hur länge antas hans pigment i donorn sitta?

joff,
med tanke på hur pass inkompetent hans donor har hanterats av hitte-på-kirurgen (FUE) så lär inte utväxt hår se bra ut. Jag är glad för personens skull att SMP blev så pass bra, men jag är också "upprörd" över att inte tillräckligt med research gjordes innan ingreppen av personen, men framförallt störd på att det fortfarande finns kliniker som har sån total respektlösthet mot både yrket och patienten.

Hishair-S

19 Sep 2018, 10:27

Hej @Joff,

Endel kunder sparar håret till flera centimeter, men vi rekommenderar alla att hålla det så kort som möjligt för att få ett naturligt och fint resultat.
Vi brukar säga till kunderna att testa spara ifall de önskar, och ser det fint ut så låt det vara annars klipp det kortare. Men vi har som sagt många kunder som sparar håret flera centimeter och ser fortfarande bra ut.

Har du mycket hår i nacken och vill behandla FUT eller FUE ärr, så kan du spara håret lite.
Men är det väldigt glest och du har väldigt många FUE ärr, så är det rekomenderat att hålla det kort för att få det naturligt.

Min kund (på bilden tidigare) hade 10 000 FUE ärr i nacken, vilket är väldigt mycket. Men när han sparade till knappt
1 cm, så såg det fortfarande väldigt fint ut och man såg inte hans vita ärr längre.

Eftersom vi anpassar pigmentfärgen med ens egna hår så smälter det in oavsett om det är helt rakat med hyvel, trimmer eller om dt är några millimeter långt. Alla som trimmar håret får en grå nyans på hårstubbarna, oavsett hårfärg. När man sparar håret längre då kommer ens riktiga färg (svart, blont, grått, brunt...) att synas mer då, vilket beror på längden, hårfärgen samt pga att vi använder en ljusare färgton än ens riktiga hårfärg. Vi anpassar alltid färger till den kortväxta hårnyansen, vilket är en grå färg (med olika färgtoner beroende på ens riktiga hårfärg)

Hishair-S

19 Sep 2018, 12:06

Vi har ett erbjudande till alla nya kunder, 15% rabatt på alla behandlingar om man bokar under September. Men du får naturligtvis göra din behandling under Oktober / November om du önskar.

Välkommen in på en kostnadsfri konsultation.

Ring oss på 072 0488 838

Emaila oss på welcome@hishairstockholm.se

Besök oss på https://hishairstockholm.se/

Mvh
HIS Hair Stockholm

joff

19 Sep 2018, 19:52

Tackar för era svar. Inser att just detta var ett extremt case med plundrad donor men då tolkar jag det som att det borde smälta in bra vid olika längder om donor fortfarande är hyffsat ok. Det känns lite tryggare att kunna ha smp som backup om det skulle behövas efter HT, och utan att behöva vara låst vid att trimma/raka 1-2ggr i veckan tänker jag.

Hårboll

20 Sep 2018, 10:51

joff wrote:
19 Sep 2018, 19:52
Tackar för era svar. Inser att just detta var ett extremt case med plundrad donor men då tolkar jag det som att det borde smälta in bra vid olika längder om donor fortfarande är hyffsat ok. Det känns lite tryggare att kunna ha smp som backup om det skulle behövas efter HT, och utan att behöva vara låst vid att trimma/raka 1-2ggr i veckan tänker jag.
Tror också detta är att betrakta som extremt... gör du en vanlig HT på typ 3000 grafts syns det ju knappt.. då behöver du liksom inte ens en SMP.

Men tycker fortfarande resultatet är svårt att bedöma. Även på den sista bilden, vad är det röda för något? Är det något som kommit i samband med SMP? Är det tillfälligt?

Tycker att ett case med långt hår (eller halv-långt) nästan är ett måste. De flesta vill inte snagga sig, men samtidigt ändå har kanske har naggad donor eller vill "fylla i" för att ge illusionen av ökad densitet. Finns lite bilder på nätet med SMP + långt hår, tycker det ser lovande ut i många av de fallen. Shapiro Medical Group bl.a. Men om det är en annan teknik man kör för längre hår vet jag inte.

Skriv inlägg