Är osäker. Men det känns som att brösten har ökat i volym. Så förbannat tråkigt, för att efter endast 3 månader så ser jag positivt resultat på håret. Vikarna börjar defenitivt få återväxt. Men är extremt nojjig för brösten. Är ej överviktig, tränar, ej ändrat på kosten. Suck! :( att det aldrig får gå bra.
Går på 1 mg Finansteride.
Förstorade bröst av Finansteride?
Inte omöjligt även om det låter snabbt. Bitch tits är en sällsynt bieffekt sägs det...men studerar man hur finasterid verkar i kroppen råder det ingen tvekan om att risken finns.
Kan man göra något åt det, ja faktiskt. Det pågår intressanta diskussioner online vad man kan göra för att motverka de bakomliggande hormonella förändringarna som orsakar expansionen av bröstvävnad.
Kan man göra något åt det, ja faktiskt. Det pågår intressanta diskussioner online vad man kan göra för att motverka de bakomliggande hormonella förändringarna som orsakar expansionen av bröstvävnad.
2018-01-01: MSM - Scute - Curcumin - Rutin
Du känner om det ömmar i brösten. Bröstkörteln blir hård. Däremot kan du öka i fettinlagring runt bröstområdet pga mindre DHT mer östrogen.
Tror du inte ska vara så orolig men håll koll.
Tror du inte ska vara så orolig men håll koll.
Minox 5%, 2 x 1 ml ED, sen slutet 2008. Ketol 2ggr/v sen sommar 2009
Finas 1mg ED, sen 110819 Spiro. 2 x ED, sen 2011-08-25. Blowfish 3 x 6 min EW
Finas 1mg ED, sen 110819 Spiro. 2 x ED, sen 2011-08-25. Blowfish 3 x 6 min EW