Hej! Vill ni snälla ge info om chansen är stor för återväxt vid långt bruk av hårlaser? Finasterid används redan från flera år tillbaks.
Bör man se lite återväxt efter 6-12 månader eller är chansen liten? Endast bromsat, stoppat håravfall som blir resultatet? Tänker på användandet av en Lasercap.
Skulle verkligen uppskatta info. Tack på förhand!
Hårlasr chans till återväxt ihop med Finasterid?
Just lasercap skulle jag tänka både en och två gånger kring att köpa, inte för att det skulle röra sig om en dålig produkt (ser i alla fall på pappret riktigt nice ut) utan för att prislappen vida överstiger den som te.x. ett hemmabygge från Gestur/OMG/Lazerfish kostar - de levererar liknande eller högre prestanda till betydligt mindre pengar.
Återväxt är sällsynt oavsett behandling, hårlaser inget undantag...så nej, jag hade inte hoppats på "nya hårstrån" från hårlaser i sådan omfattning att den kan klassas som kosmetiskt signifikant...dock är hårlaser intressanta och väl värt att komplettera sitt program med av andra orsaker.
Återväxt är sällsynt oavsett behandling, hårlaser inget undantag...så nej, jag hade inte hoppats på "nya hårstrån" från hårlaser i sådan omfattning att den kan klassas som kosmetiskt signifikant...dock är hårlaser intressanta och väl värt att komplettera sitt program med av andra orsaker.
2018-01-01: MSM - Scute - Curcumin - Rutin
-
Tack för info! Har läst på lite mer nu är med dig. Gestur verkar intressant :) Hur kommer ja i kontakt med honom? Fortfarnade aktiv?
Vänlig hälsning
Vänlig hälsning