Concealers - kan resultet verkligen bli undetectable?

Stort utbud, men långt ifrån allt hjälper..
Skriv inlägg [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Lupa
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

31 May 2016, 08:34

Hej,

Jag börjar tappa lite hår i kronan och har därför sedan ett tag tillbaka testat concealers; Caboki och Nanogen.

När jag står och kollar i close up med starkt ljuse så ser det dock ut som om jag fått mjäll, dvs att fibrerna ligger löst på håret och har liksom inte fäst sig riktigt. Är det jag som inte har en bra teknik eller är det denna form av resultat man kan förvänta sig? Eller är det faktiskt möjligt att få ett riktigt "undetectable" resultat i form av tjockare hår och INTE i form av att hjässan visserligen inte lyser igenom, men att det bara ser ut som en massa mjäll?

Om någon av er testat någon annan concealer som funkat för er så hojta gärna till. Resultaten på många leverantörers hemsidor ser fantastiska ut - men så är det ju oftast skillnaden på resultat på en bild och IRL. :)

Mitt håravfall påminner om denna personens, dock kanske inte lika långt gånget.

http://a.caboki.com/skin/frontend/pro/en/images/bf/8.jpg

medieval
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

12 Jun 2016, 23:44

De flesta brukar inte tokstudera hjässan men för mig är toppik samma sak. Dock så var det bättre när jag hade lite mer hårdär och tycker resultat för dig borde bli bättre, testat toppik?

Skriv inlägg