Revita

Stort utbud, men långt ifrån allt hjälper..
Skriv inlägg [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Erik-W
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

10 Aug 2016, 21:32

Jag har tre frågor om Revitas produkter:

1. Jag köpte Revita Hair Growth Stimulating Schampoo för något år sedan. Nu har bäst före datumet gått ut. Tror ni att det är dumt att använda schampot nu bara för det?

2. Jag köpte nyligen ett nytt Revita-schampo eftersom mitt gamla tagit slut. Råkade köpa fel så att det blev Revita LT som ska vara speciellt anpassat för blont hår. Jag har brunt hår. Någon som vet om det gör något eller om jag kan använda det med samma "resultat" ändå?

3. Tips på hemsida där man kan köpa Revita till bra pris?

Skriv inlägg [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable