Strand-by-strand by Advanced hair studio...

Nöjd? Missnöjd? Dela med dig av dina erfarenheter.
Dean

05 Nov 2007, 21:13

Någon här som har vetskap om vad metoden Strand-by-strand går ut på? Företaget bakom metoden heter Advanced hair studio. Företagets hemsida är allmänt oseriös med särskrivningar , fejkade för- och efterbilder och annat skit som jag anser är vanligt förekommande bland dessa aktörer. Men jag skulle vilja veta hur denna metod går till? För det framgår inte bland allt skitsnack på sidan.

whyatt

06 Nov 2007, 21:30

Lookgood har vart hos AHS på besök och diskuterat Strand-By-Strand med dem. Går att läsa ett reportage på bloggen!!!

Produkten är en hårersättning som enligt dem själva är deluxe deluxe med extra allt. Jag har svårt att på rak arm väga en sån här produkt mot tex. Carl M Lundhs och säga vilken som är bäst, men jag rekommenderar intressenter att besöka båda leverantörerna och be om att få känna på respektive produkt i näven. Oj, jag glömde nämna, deluxe deluxe med extra allt medför ett liknande extra allt pris.

Dean, är du personligen intresserad av en hårersättning?
18/08/01: MSM - Scute - Curcumin - Rutin - Beta sitosterol - Ashwagandha
2019/01/01: Laserhjälm, krillolja, overnight-serum

Dean

07 Nov 2007, 08:25

Nej., har inte tappat så mycket i nuläget. Knappt synligt, men forskar lite ämnet för att en dag kanske det blir aktuellt att börja agera. Men hårersättningar och dyl. är nog ingen lösning för mig. Isåfall transplantation eller någon ny bra produkt som framtiden får presentera.

baldyn

18 Nov 2010, 04:38

Jag vill varna STARKT för advanced hair studio! Trots att stora komplikationer uppkommit efter laserbehandling så vill de inte hjälpa mig eller betala tillbaka för resterande behandlingar. De är inte intresserade av annat än pengar!

whyatt

18 Nov 2010, 09:00

baldyn, din varning är noterad och om jag säger så här, ingen faller väl häpen av stolen direkt, men det är inte önskvärt att du kopierar in samma varning i en mängd trådar, blir lite spamkänsla över det hela då. Hoppas du förstår.

Skapa istället en egen tråd under "mitt håravfall" och beskriv din situation, om du så önskar.

Välkommen hit.
18/08/01: MSM - Scute - Curcumin - Rutin - Beta sitosterol - Ashwagandha
2019/01/01: Laserhjälm, krillolja, overnight-serum

Skriv inlägg