Min första HT, min framtida historia

Alla typer av HT-diskussioner som inte rör specifika resultat
whyatt

27 Feb 2016, 15:50

Monster88,

publicera gärna en egen tråd om ditt ingrepp, det uppskattar många här! :D

En fråga till dig, hur kan du rekommendera en specifik klinik redan efter 1 månad? Nu påstår jag inget negativt om Poseidon, men om du om 8 månader rent hypotetiskt uppvisar klen uppväxt (vilket jag förvisso inte tror att du kommer att göra) så skulle också tongångarna vara annorlunda....get my point? Försöker alltså inte vara näsvis, utan mest ge dig en liten tankeställare då många nybörjare som läser här lätt övervärderar enskilda "testimonials".
2018-01-01: MSM - Scute - Curcumin - Rutin

Monster88

27 Feb 2016, 17:53

whyatt wrote: Monster88,

publicera gärna en egen tråd om ditt ingrepp, det uppskattar många här! :D

En fråga till dig, hur kan du rekommendera en specifik klinik redan efter 1 månad? Nu påstår jag inget negativt om Poseidon, men om du om 8 månader rent hypotetiskt uppvisar klen uppväxt (vilket jag förvisso inte tror att du kommer att göra) så skulle också tongångarna vara annorlunda....get my point? Försöker alltså inte vara näsvis, utan mest ge dig en liten tankeställare då många nybörjare som läser här lätt övervärderar enskilda "testimonials".

Kanske väljer att göra det lite längre fram :)

Jag skriver ju enligt mig ganska tydligt att det var just en månad sedan min HT och hur jag upplevt bemötandet och behandlingen och utifrån det så rekommenderar jag andra att vända sig dit och stämde in i bay914s inlägg. Tror nog ingen med endast den beskrivningen utan vidare reserch skulle välja just poseidon. Hoppas att jag blir nöjd med resultatet men det är som du skriver, inget jag kommer kunna avgöra på många månader.

Bekräftade mest att min upplevelse stämmer överens med vad bay914 skrev. Bland annat upplevde jag att läkaren var väldigt noggrann, trevlig och verkade som sagt mån om att det skulle bli bra. Fick ett mer seriöst intryck av deras läkare än av kliniken som sådan som enligt mig är lite väl "säljande".

whyatt

28 Feb 2016, 17:39

Alright, fair enough! :P

Vi håller tummarna för ditt kommande resultat och hoppas fler kunder från denna klinik publicerar sina fall här på brädan.
2018-01-01: MSM - Scute - Curcumin - Rutin

mikromek

10 May 2016, 12:45

bay914 wrote: Det har gått bra, har inte varit några konstigheter efteråt. Det var en bra upplevelse även när jag kommer göra en framtida HT så kommer jag nog söka mig utomlands, mest för priset samt grafts. Poseidon pratar om hårstrån, inte hårsäckar. Känns som man blir begränsad över antalet dom hinner med på en dag. Men deras kirurg som utför ingreppet är riktigt mån att det ska bli bra! Rekommenderar starkt om det är din första eller behöver göra en "mindre" ht

Nyfiken på hur det blev, har du någon bild att tanka upp? Kikar själv på Poseidon.

Skriv inlägg