Ny i forum

Alla typer av HT-diskussioner som inte rör specifika resultat
Skriv inlägg [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Oliver7
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

28 Jun 2016, 20:06

Jag är ny i forum men jag har noggrant följt trådarna här. Jag är väldigt intresserad att göra en FUE operation. Det verkar som att en del tycker att Dr. Demirsoy är en duktigt läkare. Jag har kontakt en representant för Dr. Demirsoy och han skrev följande( eg. översättning)

" Dr.Demirsoy har utvärderat din håravfall och berättade att om på givarområdet kan transplanteras ca 3000-3500 transplantat till de glesa områden.

Den första och andra steget av operationen (utvinning och öppning av snittet) kommer att göras av Dr.Demirsoy själv. Det sista steget placering av transplantaten inuti kanalerna kommer att göras av våra sjuksköterskor.

1 graft kostar 1,25 € (kontant betalning) med kreditkort blir % 8 skillnad på grund av bankens provision. Vår minsta kirurgi arvode är 2500 €.

I priset ingår endast medicinering (antibiotika och smärtstillande medel) schampo och antiseptisk.

Transport och boende kan vi organisera enligt patienters önskan .2 nätter i 4-stjärnigt hotell (frukost, enkelrum) och alla överföringar mellan flygplatsen -hotell och klinik kostar 280 €. Du måste stanna 2-3 dagar i Istanbul"

Låter det bra i jämförelse med andra hårkliniker i Turkiet? Tacksam för hjälp och tips

Oliver7
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

29 Jun 2016, 17:45

Ingen som kan lämna lite tips, råd?

Skriv inlägg