Denna kliniken använder sig utav choi implanter pen., verktyget som förflyttar mina hårsäckar till skalpen. Har researchat en del om den och det är väldigt få läkare som använder den. Detta gör mig lite osäker. Läkaren på denna kliniken heter ayhan colak och är godkänd av turkiska hölsomyndigheten.
Är en norwood 6 på skalan. Så jag behöver många grafts. Har kontaktat några kliniker angående pris osv men inte fått svar av alla. Hur som helst. Är lite fundersam gällande en sak. En klinik ansåg att jag behöver 5000 grafts medan den andra anser att jag endast behöver 3500.
Det kommer för övrigt tas hår från skägg och eventuellt bröst. Har lite beslutsångest..
Vissa kliniker visar grymma resultat på Youtube men besöker man deras hemsidor så verkar det lite oseriöst där man exempelvis inte namnger läkaren som ska utföra operationen eller där man väljer att ha en vacker turkisk medarbetare som ansiktet.
Kan ju dessutom bli en hit när man är på krogen och berättar för en av det motsatta könet att man har skägg på huvudet

Vad har ni för tankar kring min text?